اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

نقش رزمندگان پیرامون نماز در چهارمحال و بختیاری تبیین می‎شود

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با برگزاری همایش ملی نماز در دوران دفاع مقدس در مرکز استان، سپاه نواحی، با برپایی نمایشگاه، نقش رزمندگان شهرستان مربوطه پیرامون نماز را عرضه می‌کنند.

نقش رزمندگان پیرامون نماز در چهارمحال و بختیاری تبیین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در دفاع مقدس در این استان اظهار کرد: همزمان با برگزاری این همایش در مرکز استان، سپاه نواحی، با برپایی نمایشگاه، نقش رزمندگان شهرستان مربوطه پیرامون نماز را عرضه می‌کنند.

وی افزود: در این همایش از فرماندهان، یادگاران سال‌های دفاع مقدس برای بیان خاطرات پیرامون نماز دعوت به عمل آمده است.

محمدسلیمانی ادامه داد: تلاش شده در این همایش، اقشار مختلف مردم حضور پیدا کرده و از برنامه‌های معنوی آن بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این همایش را جمع آوری خاطرات طلایه داران فتح و پیروزی و به تصویر کشیدن آن برای ارائه به نسل جوان برشمرد و گفت: افزایش نمازخوان‌ها از دیگر هدف برگزاری این همایش محسوب می‎شود.

وی افزود: در این همایش باید از اقشار تأثیرگذار در جامعه و افرادی که می‌توانند گامی در راستای ترویج فرهنگ نماز بردارند دعوت به عمل آید.

محمدسلیمانی با اشاره به نقش تبلیغات در برگزاری هر چه بهتر این همایش، تصریح کرد: با همکاری و همراهی سایر کمیته‌ها در تبلیغات هر چه بهتر این همایش می‌توان زمینه جذب علاقمندان و برپایی هر چه بهتر این همایش را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام و نقش مهمی که نماز در این افتخارآفرینی‌ها داشته از مهم‌ترین اهدافی است که با تمام تلاش برای تحقق هر چه بهتر آن گام برمی‎داریم.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول