اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن روحانی در جمع مردم منطقه فلارد:

همه مشکلات کشور با تدبیر حل می شود

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات و مسائل کشور با تدبیر حل می‌شود.

همه مشکلات کشور با تدبیر حل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع مردم فلارد شهرستان لردگان اظهار کرد: انتخابات آتی ریاست جمهوری نه فقط سرنوشت چهار سال آینده بلکه آینده دراز مدت کشور را مشخص می‎کند و برهمین اساس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به مطالبات مردم این شهرستان، افزود: در مسیر مردم از تاخیر در اجرای طرح‌های وعده داده شده دولتی گلایه می‌کردند و از اینکه بسیاری از طرح‌های مهم و کلان این منطقه از جمله جاده‌سازی و طرح‌های کشاورزی و آبیاری به تاخیر افتاده ابراز نارضایتی می‎کردند.

روحانی با بیان اینکه خواسته‌ها و مطالبات مردم محقق‌شدنی است، تصریح کرد: خواسته آن‌ها چیزی نبود که نتوان در سال‏های اخیر به ثمر رساند چراکه مردم شجاع، فداکار و مستعد این مرز و بوم بیش از این شایستگی دارند.

عضو مجمع خبرگان رهبری، سوء‌مدیریت را عامل هدر رفتن استعدادهای کشور دانست و گفت: برای بهره‌وری بهتر استعدادها، نیازمند مدیریت صحیح و ایجاد محیط مناسب برای رشد هستیم.

روحانی با بیان اینکه لازمه رشد و توسعه واگذاری امور به خود مردم است، اظهار کرد: دولت نباید در هر اموری دخالت کند و بهتر است کارها به دست مردم سپرده شود.

وی ادامه داد: مردم در کشاورزی و صنعت بهتر از دولت عمل می‌کنند و در همین راستا دولت فقط باید حامی فعالیت‌های اقتصادی مردم باشد.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی است، افزود: یک فرصت استثنایی در 24 خرداد 92 در اختیار مردم ایران است تا برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند و مردم به سوابق کاندیداها، برنامه و تیم اجرایی آن‌ها توجه کنند تا گرفتار افراد نامناسب و شعارهای تو خالی نشوند.

روحانی تصریح کرد: اگر یک مدیر خوب در کشور حاکم شود، همه مشکلات اعم از داخلی و خارجی و حتی  تحریم‌ها، قابل حل است و می‏توان بن بست‌ها را شکست و راه دست‌یابی مردم ایران به اهداف بلندشان را باز کرد.

روحانی در ادامه سخنانش، از نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان به عنوان گفتمان و چارچوب برنامه های مورد نظر خود یاد کرد و گفت: با دعواهای بی‌جا، جناح‌بازی و پنجه در صورت هم انداختن، استعدادهای کشور تلف می‌شود و به جایی نمی رسیم.

روحانی با اشاره به سکوت شهید بهشتی در مقابل تهمت‌ها با هدف تمرکز بر خدمت به مردم، گفت: اگر برخی مسئولان، وقت خود را صرف جناح‌گرایی کنند، فرصتی برای حل مشکل مردم پیدا نمی‌کنند.

عضو مجمع خبرگان رهبری در تشریح برنامه خود در حوزه سیاست خارجی افزود: ما زیر بار زور و تحقیر نمی‌رویم، اما در عین حال اهل جنگ و دعوا و ستیز با جهان نیستیم و هر دولتی به حقوق مردم ما احترام بگذارد، آماده تعامل با آن هستیم.

انتهای پیام/68004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول