اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

589 نفر در انتخابات شوراهای استان اردبیل ثبت‌نام کردند / پارس‌آباد بیشترین و سرعین کمترین نامزد

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تا این لحظه بیش از 589 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل ثبت‌نام کردند.

589 نفر در انتخابات شوراهای استان اردبیل ثبت‌نام کردند / پارس‌آباد بیشترین و سرعین کمترین نامزد

عباس دست‌باز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد 128 کاندیدا در شهرها و 461 نفر نیز در روستاها ثبت‌نام کرده‌اند تا در یک رقابت سالم بتوانند به عضویت شوراهای شهرها و روستاها در‌بیایند.

وی با یادآوری اینکه پارس‌آباد با 159 نفر ثبت‌نام شده رکورد‌دار ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر و روستا است، عنوان کرد: سرعین با کمتر از 10 نفر ثبت‌نامی در رتبه پایین‌تر قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اعلام اینکه ثبت‌نام‌ها تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: همه مدیران و مسئولان دارای رتبه و سمت باید قبل از ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا از آن سمت استعفا دهند تا زمینه و بستر برای انتخاباتی قانونمند همراه با سلامت و مشارکت همه‌جانبه مردم فراهم آید.

دست‌باز با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، پر شور و با مشارکت بالای مردم فراهم آمده است، ادامه داد: ثبت‌نام در 29 بخشداری و 10 فرمانداری ادامه دارد و برای سهولت و تسریع در ثبت‌نام دفاتر پیشخوان دولت و آی‌سی‌تی در روستاها فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اعلام اینکه در شهر اردبیل 13 نفر، پارس‌آباد و مشگین‌شهر 9 نفر، خلخال و گرمی هفت نفر به عضویت شوراها در می‌آیند، تصریح کرد: در بقیه شهرها پنج نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب خواهند شد.

ثبت‌نام دو کاندیدای زن در انتخابات شوراهای اردبیل

فرماندار اردبیل نیز با بیان اینکه تا پایان روز چهارشنبه 28 فروردین ماه در مجموع 68 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا کاندیدا شده‌اند، به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: از این تعداد 22 نفر در شهر اردبیل، یک نفر در هیر و 45 نفر نیز در روستاها برای انتخابات ثبت‌نام کردند.

کاظم دبیر گفت: از ثبت‌نام شده‌ها دو نفر زن هستند که برای حضور در انتخابات چهارمین دوره پارلمان محلی کاندیداتوری خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/62001/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول