اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

اردوگاه فرهنگی از نیازهای مهم شهرستان سراوان است

فرماندار سراوان گفت: یکی از نیازهای مهم شهرستان سراوان، ایجاد اردوگاه فرهنگی از سوی آموزش و پرورش است.

اردوگاه فرهنگی از نیازهای مهم شهرستان سراوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: امیدواریم با بهره‌گیری از توان علمی اعضای شورا برای پیشبرد اهداف نظام در این شهرستان قدم‌های مؤثری برداریم.

وی افزود: فضاهای مجازی برای یادگیری خوب و مطلوب دانش‌آموزان بسیار مهم است که این طرح براساس شرایط متعادل معلمان و دانش‌آموزان است و در آینده به اهداف بیشتر و خوب آن خواهیم رسید.

فرماندار سراوان، کار معلمان را مهم و معنوی دانست و اذعان داشت: تشویق اصلی فقط از طرف خداوند متعال بوده و این تشویق‌های امروزی، نمادی از تشویق هستند که برای دلگرمی عزیزان فرهنگی است.

خالقی در روز گرامیداشت معلم، خواستار برنامه‌ریزی و برگزاری همایش فرهنگیان در شهرستان سراوان به صورت باشکوه شد.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای مهم این شهرستان، اردوگاه فرهنگی است که اداره آموزش و پرورش شهرستان باید نسبت به این موضوع از لحاظ مکان و فضا اقدام کند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد این اردوگاه برای شهر و به ویژه فرهنگیان باشیم.

فرماندار سراوان به موضوع مهم کشور که مسئله انتخابات است، پرداخت و ابراز داشت: با مهم دانستن ایران اسلامی به فرصت‌طلب‌ها اجازه هر حرکتی را نخواهیم داد و در واقع عزیزان فرهنگی می‌توانند با علم و بینش بالا، حرکت و مسیر انقلاب اسلامی را پررنگ و به پیروزی برسانند.

مدیر آموزش و پرورش سراوان نیز در ادامه جلسه نقش فرهنگیان را در جامعه اساسی و سنگین عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی در هر کشوری، بزرگ‌ترین سرمایه محسوب می‌شود.

حسن نوروزی افزود: آموزش و پرورش می‌تواند نقش مهمی را در یک جامعه و ملت داشته باشند و قشر فرهنگی ثابت کرده‌اند که از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به لطف خداوند متعال در این حماسه نشان خواهند داد و یک عملکرد خوب را ترسیم خواهند کرد.

انتهای پیام/75002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول