اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

اختصاص 5 میلیارد تومان از اعتبارات استانی به آموزش و پرورش تویسرکان

فرماندار تویسرکان از کمک 4 میلیارد و 889 میلیون و 300 هزار تومانی دولت‌های نهم و دهم از اعتبارات استانی در قالب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تویسرکان به آموزش و پرورش خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد تومان از اعتبارات استانی به آموزش و پرورش تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و ‌پرورش تویسرکان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در آموزش و پرورش و بهره‌گیری از منابع و امکانات موجود در کشور در راستای ارتقای کمی و کیفی این نهاد و تسهیل فعالیت در کشور تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شوراها با ترکیبی مناسب و قانونی به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در امور مختلف آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند، گفت: شورای آموزش و پرورش جامع‌ترین شکل مشارکت در آموزش و پرورش به عنوان زیر‌بنایی‌ترین نهاد آموزشی و تربیتی‌ است.

فرماندار تویسرکان افزود: برطرف کردن مشکلات دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه‌ها تنها بر عهده آموزش و پرورش نیست، بلکه آحاد مردم و مسئولان اجرایی نیز در راستای تحقق این وظیفه سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه همفکری و تعامل اندیشه‌ و همگرایی همه عوامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط نقشی اساسی در رفع مسائل دارد، اظهار کرد: به‌کارگیری و رعایت امور قانونی انجام کارها در همه عرصه‌ها نیاز پیشرفت و رشد ما در هر حوزه کاری است.

شرکائی با تأکید بر اینکه قانون ملاک همه ما در همه امور است، تصریح کرد: تمام مجوزهای امور ساخت‌ و ساز مراکز آموزشی از آغاز عملیات باید به صورت منظم  پیگیری و در چارچوب قانون انجام شود چراکه تعلل در این خصوص سبب ایجاد مشکلات و مسائل بعدی خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی از مسائل نیاز به بررسی و تحلیل برای نتیجه کاربردی و بهتر دارد، پس می‌طلبد بررسی این مؤلفه‌های اثرگذار در روند پیشرفت همه‌جانبه آموزش و پرورش در قالب کمیته‌ای ویژه انجام شود.

فرماندار تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت: خیران افرادی نیکوکار هستند که برای رضای خداوند و تربیت نسل‌جوان بخشی از اموال خود را در کار خیر سرمایه‌گذاری می‌کنند و این مشارکت متعالی موجب رشد علمی و گسترش فضاهای آموزشی به همین منظور می‌شود.

وی افزود: باید نیک‌اندیشی خیران را قدردان بود چرا که آنان با تلاش و همت والا بستر تحصیلی را برای آرامش خاطر دانش‌آموزان که همان آینده‌سازان کشور هستند، فراهم می‌کنند.

شرکائی همت وافر مسئولان فعال آموزش و پرورش در حیطه جذب افراد نیکوکار خواستار شد و ابراز کرد: تلاش کنید افراد خیر و نیکوکار را شناسایی و به همیاری این نهاد دعوت کنید.

وی تأکید کرد: باید تلاش شود، ارتباط دوسویه مسئولان آموزش و پرورش با یاری‌رسان خیر در قالب گروهی منسجم و فعال بیش از گذشته برقرار شود.

وی در پایان با اشاره به کمک 4 میلیارد و 889 میلیون و 300 هزار تومان دولت‌ از اعتبارات استانی در قالب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به آموزش و پرورش تویسرکان، خاطرنشان کرد: این مبلغ جدای از تجهیزات و اعتبارات ملی به آموزش و پرورش تویسرکان مساعدت شده، که رقم خوبی است، اما کافی نیست، چرا که مشکلات، گستردگی و حجم کار آموزش و پرورش زیاد است، پس افزایش این مهم اهتمام ویژه همه را در این راستا می‌طلبد.

انتهای پیام/89010/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول