اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان:

تولید ثروت با توجه به فرش دستباف چند برابر می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت همدان گفت: تولیدات فرش چه به صورت تمام‌وقت و چه پاره‌وقت باید افزایش یابد زیرا ما به دنبال چند برابر شدن تولید ثروت از فرش دستباف هستیم.

تولید ثروت با توجه به فرش دستباف چند برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید سیاری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فرش استان همدان با تأکید بر لزوم تقویت نهادهای مرتبط با فرش اظهار کرد: فرش دستباف همدان دارای یک برند مشهور با سابقه زیاد است باید خوشه جداگانه‌ای را برای آن تشکیل دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام دنیا تلاش می‌کنند که برندهای خود را توسعه و شناسایی کنند و فرش همدان که یک برند بین‌المللی است نباید به بوته فراموشی سپرده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت همدان با اشاره به اینکه برخی بافندگان به شکل پاره‌وقت کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم تولید ثروت از فرش دستباف را چند برابر کنیم.

وی به ضرورت تعریف زنجیره ارزش برای فرش دستباف همدان اظهار کرد: بازاریابی داخلی و منطقه‌ای و کیفیت نیز در ارتقای جایگاه فرش دستباف همدان نقش تأثیرگذاری دارد.

سیاری با بیان اینکه اشتغالزایی در زمینه فرش از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: امروزه مگر چند نفر می‌توانند در مراکز دولتی یا صنایع  و کارخانجات مشغول به کار شوند، ما باید صنایع را رقابتی کنیم که توسعه فرش نیز در این صورت محقق می‌شود.

وی در ادامه به ضرورت ورود استاندار در حل مشکل ساختمان اتحادیه فرش خاطرنشان کرد: بر این اساس ما با معاون عمرانی استاندار و سازمان جهاد کشاورزی صحبت کردیم که جهاد کشاورزی معتقد به محدودیت مالی است و فروش این ساختمان را در نظر گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت همدان متذکر شد: ما در برابر مردم و اعضای اتحادیه فرش مسئولیت داریم و دستگاه‌های دولتی با حضور استاندار باید این مسئله را حل کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که خروجی تصمیم ما در جلسه‌ای که با استاندار خواهیم داشت، چیزی علیه اتحادیه فرش نباشد.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول