اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان خبر داد

ارسال کمک‌های غذایی و بهداشتی فرهنگیان کنگان به مناطق زلزله‌زده

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان از ارسال کمک‌های غذایی و بهداشتی فرهنگیان کنگان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

ارسال کمک‌های غذایی و بهداشتی فرهنگیان کنگان به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف صبح امروز در آیین اعزام کمک‌های فرهنگیان کنگان به زلزله‌زدگان دشتی اظهار داشت: در دین اسلام تاکید بسیار زیادی بر کمک به همنوعان شده و هر فرد مسلمان باید نسبت به کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده اهتمام ورزد.

وی افزود: مردم کنگان و به ویژه فرهنگیان و معلمان این شهرستان همواره در امور خیر و در کارهای عام‌المنفعه پیشتاز بوده‌اند و در امدادرسانی به زلزله‌زدگان نیز شاهد حضور باشکوه جامعه فرهنگیان کنگان هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان از اعزام مشاوران کنگان برای همدردی با زلزله‌زدگان دشتی خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، جمعی از مشاورین مدارس کنگان در قالب یک گروه کارشناسی به منظور ابراز همدردی با کودکان و دانش‌آموزان و بالا بردن توان روحی کاهش اثرات روانی این حادثه بر دانش‌آموزان، عازم شهر شنبه شدند.

شریف از ارسال کمک‌های غذایی و بهداشتی فرهنگیان کنگان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: پس از بروز حادثه تلخ زلزله در بخش شنبه و طسوج، اکیپ امدادرسانی فرهنگیان کنگان در قالب یک گروه کامل با امکانات غذایی و دارویی و بهداشتی عازم منطقه زلزله‌زده شدند.

وی اضافه کرد: پس از چند روز نیز گروه‌های مشاورین مدارس نیز برای دومین بار به منظور بررسی اثرات روانی این حادثه و کاهش آن اثرات و ابراز همدردی با دانش‌آموزان به منطقه زلزله‌زده شهر شنبه عزیمت کردند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان اضافه کرد: باید کاری کنیم که دانش‌آموزان زلزله‌زده بدون احساس مشکل و با توانمندی و روحیه بالا در کلاس‌های درس حاضر شوند.

انتهای پیام/2451/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول