اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

استانداری مغز متفکر پیشرفت و توسعه است

استاندار بوشهر گفت: مجموعه معاونین استاندار، مدیران کل ستادی، کارشناسان و کارکنان استانداری به عنوان مغز متفکر پیشرفت، توسعه و قلب تپنده استان هستند.

استانداری مغز متفکر پیشرفت و توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با معاونین استاندار، فرمانداران، بخشداران، کارشناسان و کارکنان استانداری بوشهر اظهار داشت: این مجموعه مسئول برنامه‌ریزی، نظارت، اجرا، و ارائه‌دهنده خط‌مشی توسعه و پیشرفت استان است و همه دستگاه‌های اجرایی باید خط مشی خود را از این مرکز دریافت کنند.

وی، استانداری را به عنوان الگو، اسوه و راهنمای همه دستگاه‌های اجرایی نام برد و خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد، به عنوان الگو معرفی شویم در همه ابعاد باید موفق و پیش‌رو باشیم.

استاندار اضافه کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد و باید سال را با حماسه آغاز کنیم و موفقیت و پیشرفت استان را در قالب حماسه رقم بزنیم و نوک پیکان این حماسه مجموعه استانداری به عنوان متولیان و مسئولان استان هستند.

حسنوند با بیان اینکه اگر در عرصه اقتصادی قرار است حماسه‌ای صورت بگیرد، باید این موضوع با تلاش، برنامه، همدلی و هماهنگی و در عرصه سیاسی با بسترسازی نیروهای اجرایی و اداری برای حضور چند ده میلیونی در انتخابات  صورت گیرد، اذعان داشت: تک‌تک شما مجموعه استانداری نمادی از ولایتمداری هستید؛ مدیران باید در سال حماسه با تغییر ساعت کاری از 8 به 20 ساعت نشان دهند که در این عرصه رزمنده هستند و با تلاش و مقاومت توان و صلابت خود رابرای خدمتگزاری، پیشرفت و توسعه نشان دهند.

استاندار بوشهر در پایان این استان را نماد توسعه و پیشرفت، وحدت و حماسه دانست و بیان کرد: قطعاً استان بوشهر در سال حماسه در ابعاد گوناگون با برنامه‌محوری و با هدف مقدس که توسعه و پیشرفت است، باید حرف اول را بزند که دشمنان ناکام و دوستان خوشحال شوند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول