اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تاکید کرد

احیاء و تکمیل ظرفیت‏های خالی واحدهای تولیدی در سال‌جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال‌جاری ظرفیت‏های خالی واحدهای تولیدی کشاورزی احیاء و تکمیل می‌شود.

احیاء و تکمیل ظرفیت‏های خالی واحدهای تولیدی در سال‌جاری

محمد‏رضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: یکی از اولویت‏های مهم در سال‌جاری توجه به واحدهای نیمه فعال است.

وی به محور اصلی توجه سازمان جهاد کشاورزی در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: توجه به افزایش تولید در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزایش تولید محصولات کشاورزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه‏ریزی لازم در این راستا در حال انجام است.

*توسعه اقتصادی در سال‌جاری با افزایش ظرفیت تولید محقق می‏شود

وی افزایش تولید محصولات کشاورزی را موجب شکوفایی اقتصاد استان دانست و تاکید کرد: توسعه اقتصادی در سال‌جاری با افزایش ظرفیت تولید محقق می‏شود.

نهاوندی‏پور به ایجاد ظرفیت‏های اشتغال در بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع اشتغال در بخش کشاورزی از تاکیدات سال‌جاری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به وضعیت کشاورزی استان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته برای توسعه کشاورزی استان بسیار تلاش شده است.

وی سال 91 را سال جهش کشاورزی در شاخصه‏های مختلف عنوان کرد و افزود: اقدامات زیربنایی و بسیار چشم‏گیری در سال گذشته صورت گرفته است.

* اجرای طرح افزایش درآمد کشاورزان در سال‌جاری

نهاوندی‏پور از اجرای طرح افزایش درآمد کشاورزان در سال‌جاری خبر داد و گفت: در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی اقتصاد کشاورزان مورد تاکید قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان توجه به اقتصاد کشاورزان را لازمه توسعه بخش کشاورزی دانست و یادآور شد: توسعه کشاورزی در مناطق مستعد باید با توجه به اقتصاد کشاورزان باشد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح‏های مناسب باید به وضعیت مالی کشاورزان سامان داده شود، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری این موضوع با جدیت پیگیری می‏شود. 

نهاوندی‏پور حمایت‌های دولتی و مدیریت استان در بخش کشاورزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نمود فعالیت‏های سال گذشته در سال‌جاری دیده خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان توسعه مکانیزاسیون کشاورزی را در سال گذشته قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: رشد قابل توجهی در این بخش حاصل شده است.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول