اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

خدمت‌رسانی به مردم نباید ناتمام بماند

فرماندار تاکستان گفت: خدمت کردن به مردمی که به انقلاب اسلامی خدمت کرده اند نباید در آستانه انتخابات ناتمام بماند.

خدمت‌رسانی به مردم نباید ناتمام بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، علی اکبریان در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: ملت ایران تاکنون اوج برخورد دشمنان انقلاب اسلامی را چه در حوزه سیاسی و چه در حوزه اقتصادی در راستای ایجاد مشکلات عدیده شاهد بوده است.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه دشمنی معاندان نظام اسلامی موضوعی نیست که در چند سال گذشته آغاز شده باشد، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تحریم‌ها علیه نظام اسلامی آغاز شد و بصیرت ملت که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها به آن اشاره فرمودند، تاکنون عامل اقتدار و عزت نظام اسلامی بوده است.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه حماسه دارای مقدمات، ملزومات و نیاز‌هاست، ابراز داشت: برای رسیدن به چنین حماسه‌ای باید آگاهی یافت و سختی‌ها را نیز پشت سرگذاشت.

اکبریان حضور میلیونی ملت در صحنه راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته را افتخاری برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: پرچم دشمنان در انتخابات پیش‌رو از دور رقابت خارج بوده و کج‌راهه‌ فتنه‌های سال 88 نیز در این انتخابات راهی ندارند.

وی برگزاری انتخابات را پروژه ملی دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ضمن همکاری و رعایت موازین قانونی وسایل لازم را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی با قدردانی از متولیان برگزاری جشن‌های نوروزی و سفر‌های گردشگری تصریح کرد: مطالعات اجمالی برنامه‌ها در شهرستان تاکستان به انجام رسیده است و  برنامه‌های پیشنهادی مدیران نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش مسئولان در سال جاری باید مضاعف‌تر از سال‌های گذشته باشد و خدمت‌رسانی به مردم نباید در آستانه انتخابات ناتمام بماند، ابراز داشت: خدمت کردن به مردمی که به انقلاب اسلامی خدمت کرده‌اند، امری ضروری است.

فرماندار تاکستان با قدردانی از مردم میهمان‌نواز شهر اسفرورین و ظرفیت‌های گسترده این شهر ابراز داشت: بیشترین حجم پروژه‌های عمرانی شهرستان تاکستان در دهه‌ فجر سال گذشته در شهر اسفرورین به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای‌پیام/77005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول