اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

مردم انتخابات را صحنه انزوای دشمنان می‌کنند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیجیان و آحاد مردم این شهرستان امسال، حماسه سیاسی زیبایی خلق می‏کنند و انتخابات را صحنه انزوای دشمنان قرار می‏دهند.

مردم انتخابات را صحنه انزوای دشمنان می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در سرکشی از یک معلول بسیجی در شهرستان شاهرود، با تفقد از این معلول و خانواده او، حضور وی در بسیج را مورد تقدیر قرار داد و اظهار داشت: بسیج متعلق به تمام افراد جامعه است و همه به این نهاد مقدس و شجره طیبه عشق می‏ورزند.

وی تصریح کرد:  انتخابات آتی از جهات بسیاری دارای اهمیت است و بسیجیان و آحاد مردم این شهرستان امسال، حماسه سیاسی زیبایی خلق می‏کنند.

در این دیدار، امین عرب‏اسماعیلی معلول بسیجی با تقدیر از حضور فرمانده سپاه شاهرود در منزلش به بیان مشکلات خود پرداخت و گفت: ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، اما همین قدر که مورد توجه بسیج هستیم و ما را نیز به عنوان یک بسیجی قبول دارند، بر خود می‌بالیم و امیدواریم مثمر ثمر برای انقلاب و اسلام باشیم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار فرمانده سپاه شاهرود ضمن بررسی مشکلات این معلول بسیجی در جهت تسریع در درخواست‌های وی، قول مساعد داد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول