اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به منظور برخورداری دانش‌آموزان استان مرکزی از بیمه ورزشی

هیئت پزشکی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش تفاهمنامه همکاری امضا کردند

رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی از عقد قرارداد با معاونت تربیت ‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور برخورداری دانش‌آموزان از بیمه ورزشی خبر داد.

هیئت پزشکی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر عزیزی در نشست با کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان ورزشکار از خدمات‌ پزشکی اخیرا اقدام به عقد قرارداد با معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرده‌ایم که طی آن خدمات ویژه پزشکی به دانش‌آموزانی که دارای کارت بیمه ورزشی هستند، ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی در مسابقات مختلف ورزشی شرکت می‌کنند که با برخورداری از کارت بیمه ورزشی چنانچه در حین مسابقات دچار مشکلی شوند، می‌توانند به راحتی از خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی در ادامه از نظارت جدی بر عملکرد باشگاه‌ها‌ از سال جاری خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از توزیع و عرضه مواد نیروزا در باشگاه‌های خصوصی طرح نظارت بر عملکرد باشگاه‌ها امسال با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به مرحله اجرا در خواهد آمد.

عزیزی افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده، برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح استان پیرامون عوارض استفاده از دوپینگ و مواد نیروزا را از برنامه‌های مهم این هیئت در سال جاری برشمرد.

وی همچنین از افزایش تعرفه بیمه ورزشی به 80 هزار ریال به دلیل افزایش تعرفه‌های پزشکی در سال جاری خبر داد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: به منظور نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی در زمینه‌های بهداشتی، نحوه برگزاری تمرینات ورزشی، استفاده از مواد نیروزا و غیره کمیته نظارت بر عملکرد باشگاه‌های خصوصی با حضور کارشناسان اداره کل فعالیت خود را آغاز کرده است.

عباس محمدی افزود: جلوگیری و کاهش استفاده از مواد نیروزا در بین ورزشکاران نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از سوی رسانه‌ها و مسئولان ذی‌ربط است که باید جدی گرفته شود.

این نشست با حضور معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت پزشکی، مسئول گروه توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای، مسئول امور باشگاه‌های سطح استان و مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/87005/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول