اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین وضعیت ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر اردبیل

چهره‌‌های مشهور و مطرح وارد میدان انتخابات شدند

بر اساس آخرین اطلاعات از وضعیت ثبت‌نام کاندیداها برای حضور در شورای شهر اردبیل چهره تلویزیونی و طنز‌پرداز اردبیلی در انتخابات شورای شهر اردبیل ثبت‌نام کرد.

چهره‌‌های مشهور و مطرح وارد میدان انتخابات شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تا روز دوم ثبت‌نام کاندیداها 11 نفر در شهر اردبیل برای عضویت در شورای شهر ثبت‌نام کرده‌اند که از بین کاندیداها برخی چهره‌های مشهور و مطرح قابل توجه است.

بر همین اساس ولی نعمتی چهره طناز صدا و سیمای اردبیل در چهارمین دوره انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده و به صورت رسمی وارد رقابت‌های انتخاباتی شده است.

علاوه بر این چهره هنری، دو نفر از چهره‌های ورزشی نیز که گفته می‌شود از پیشکسوتان و برجستگان رشته کاراته و فوتبال هستند برای حضور در پارلمان محلی ثبت‌نام کرده‌اند.

در حالی که برخی از افراد ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول کرده‌اند خبر می‌رسد که جواد صبور نماینده مردم استان در مجلس هشتم و حسن نوعی‌اقدم نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دور‌ه‌های چهارم و هفتم قصد ثبت‌نام در انتخابات شوراها را دارند که باید منتظر ماند و دید این چهره‌ها چه موقع برای ثبت‌نام به فرمانداری اردبیل مراجعه می‌کنند.

در همین زمینه فرماندار اردبیل در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اعلام کرد که ما به صورت شفاف و روشن در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و هیچگونه ابهامی در این موضوع وجود نخواهد داشت به طوری که ما آمادگی داریم ریز‌نامه آخرین اطلاعات و اخبار در زمینه انتخابات شوراها را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

کاظم دبیر گفت: تا روز دوم 11 نفر در شهر اردبیل و حدود 25 نفر از بخش‌ها و روستاها برای عضویت در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند که این فرایند به نظر می‌رسد در روزهای باقی‌مانده رو به افزایش باشد.

وی یادآور شد: تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در مهلت مقرر ثبت‌نام‌ها صورت گرفته و سپس تایید صلاحیت و اعلام نتایج برای قطعی شدن کاندیداتوری شرکت‌کنندگان از طریق رسانه‌ها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بین همچنان بحث ائتلاف و ارائه لیست واحد اصولگرایان در استان اردبیل برای ورود به انتخابات شوراها داغ است به طوری که بسیاری از کاندیداها منتظرند تا این لیست تکمیل شده سپس با جمع‌بندی اوضاع در صورت صلاحدید در انتخابات پیش‌روی چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا حضور به هم برسانند.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول