اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تربت حیدریه خبر داد

استفاده از آسفالت رنگی در معابر

رئیس شورای شهر تربت حیدریه گفت: برای نخستین بار در استان از آسفالت پلیمری و رنگی که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد در معابر شهر تربت حیدریه استفاده می‎شود.

استفاده از آسفالت رنگی در معابر

مهدی چلویی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه، مشکل عمده شهر تربت حیدریه را وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه سهم منابع دولتی در بودجه شهرداری بسیار اندک است و از طرفی طی سال‎های اخیر با افزایش چشم‎گیر قیمت قیر روبه‎رو بوده‎ایم، بنابراین برنامه‎ریزی‎هایی برای برطرف کردن این خواسته مردم انجام شده است که از جمله می‎توان به احداث و راه‎اندازی کارخانه بازیافت آسفالت در روزهای پایانی سال 91 اشاره کرد.

وی افزود: محدودیت منابع مالی و وضعیت دشوار تهیه و خرید قیر موجب شده است تا شهردار به فکر استفاده بهینه‌تر از منابع موجود و استفاده از آسفالت‎های بازیافتی و افزایش کیفیت آسفالت تولیدی بیفند.

چلویی بیان کرد: در همین راستا در نظر است از آسفالت پلیمری و رنگی که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد برای اولین بار در سطح استان برای معابر شهر استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با توجه به محقق شدن بودجه 22 میلیارد تومانی شهرداری درسال 91 گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده، بودجه شهرداری در سال 92 رشد چشم‎گیری دارد و با در نظر گرفتن بودجه سازمان‎های تابعه و بافت فرسوده، این رقم حدود 60 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

چلویی با اشاره به پروژه‎های عمرانی سال گذشته تربت حیدریه تصریح کرد: اقدامات عمرانی شهرک ولیعصر که سال قبل انجام شد، در طی سی سال گذشته بی‌سابقه بوده و اصلاح هندسی و زیباسازی معابر و میادین شهرک ولیعصر مورد توجه ساکنین قرار گرفته و این روند تداوم دارد.

وی عنوان کرد: همچنین در سال 91 دوازده معبر اصلی شهر تربت حیدریه به مساحت 125 هزار مترمربع آسفالت شد که در واقع این رقم به میزان دو سال 1389 و 1390 بوده است و اصلاح هندسی معابر، توسعه ناوگان و سیستم حمل و نقل شهری، زیبا سازی و... در سال جاری با مشارکت و همراهی شهروندان با جدیت بیشتری اجرا می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول