اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ترابری شرکت نفت گچساران

جاده گچساران به بی‌بی‌حکیمه(س) بهسازی شد / اتمام بهسازی و آسفالت فاز نخست جاده «پازنان دو»

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی، با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال جاده گچساران به بی‌بی‌حکیمه(س) بهسازی شد.

جاده گچساران به بی‌بی‌حکیمه(س) بهسازی شد / اتمام بهسازی و آسفالت فاز نخست جاده «پازنان دو»

علی حافظی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این پروژه با دستور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای رفاه حال مسافرین نوروزی با  اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال از اعتبارات داخلی این شرکت در حال اجرا و تکمیل است.

رفع نقاط حادثه‌خیز جاده گچساران به بی‌بی‌حکیمه(س)

وی افزود: در این پروژه نقاط حادثه‌خیز و آسیب دیده جاده از مقصد گچساران به سمت آبشیرین و از آبشیرین تا مرقد بی‌بی‌حکیمه(س) توسط هفت دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تسطیح و آسفالت شده است.

حافظی‌نیا با بیان اینکه این پروژه در حیطه وظایف اداره راه و ساختمان شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب بوده است، افزود: به دلیل عدم اجرای این پروژه توسط اداره راه و ساختمان، عملیات بهسازی جاده گچساران به مرقد بی‌‌‌بی‌حکیمه(س) به اداره ترابری سنگین شرکت نفت گچساران محول شده است.

بهسازی و آسفالت تمامی جاده‌های زیرپوشش شرکت نفت بعد از تعطیلات نوروزی

رئیس اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: پس از پایان تعطیلات نوروزی تمامی جاده‌های مواصلاتی گچساران که زیر نظر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است به طور کامل بهسازی و آسفالت می‌شود.

حافظی‌نیا از بهسازی جاده گچساران به سمت «پازنان 2» خبر داد و خاطر نشان کرد: این جاده که یکی از مسیرهای مواصلاتی مهم و استراتژیک است از سال‌های گذشته نیاز به بهسازی داشت که با دستور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فاز نخست این طرح آغاز و هم‌اکنون نیز به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر این‌که اجرای طرح‌های عمرانی گچساران نیازمند مشارکت تمامی ادارات مرتبط در این شهرستان است، عنوان داشت: مشارکت و تعامل بین دستگاه‌های عمرانی گچساران سبب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/82014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول