اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خبر داد

توقیف اتوبوس حامل مواد افیونی در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه از توقیف اتوبوس حامل مواد افیونی در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

توقیف اتوبوس حامل مواد افیونی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمدامین شاهرخی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از استان‌های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل پس از هدایت اتوبوس به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق خودرو 24 کیلو و 700گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در میان جعبه‌های پرتقال جاسازی شده بود را کشف کردند.

شاهرخی بیان کرد: در ارتباط با این پرونده خودرو اتوبوس توقیف و سه نفر متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق مرغداری در تربت‌حیدریه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه از دستگیری سارق مرغداری‌ها در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی مراجعه فردی به کلانتری 12 تربت حیدریه و گزارش یک فقره سرقت از مرغداری‌اش در حاشیه شهر تربت حیدریه، شناسایی و دستگیری سارق یا سار‌قان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری 12 با حضور در محل و بررسی صحنه جرم با توجه به سرنخ‌های موجود و اظهارات فرد مالباخته تحقیقات خودرا شروع و با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان به فردی سابقه‌دار مشکوک و او را زیر نظر گرفتند.

شاهرخی تصریح کرد: تیم رسیدگی پرونده سرانجام با اطمینان از انجام سرقت توسط این فرد با هماهنگی مقام قضایی متهم را در منزلش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری لوازم مسروقه شامل پنج عدد تهویه مخصوص مرغداری، سه عدد فن‌کوئل و مقادیر زیادی شیرآلات را کشف کردند.

وی عنوان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با توجه به مدارک و شواهد موجود به دو فقره سرقت از مرغداری در چند مرحله و فروش برخی از لوازم مسروقه به فردی مال‌خر اعتراف کرد.

انتهای پیام/70005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول