اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری تربت حیدریه خبر داد

یک میلیارد و 740 میلیون تومان هزینه فضای سبز تربت حیدریه در سال 91

معاون خدمات شهری شهرداری تربت حیدریه از هزینه یک میلیارد و 740 میلیون تومان در فضای سبز شهرداری تربت حیدریه در سال گذشته خبر داد.

یک میلیارد و 740 میلیون تومان هزینه فضای سبز تربت حیدریه در سال 91

علی‌رضا مرادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: در راستای اجرای ماده 110 قانون شهرداری‌ها، از ابتدای سال 91 مقدار 12 هزار و 370 مترمربع از زمین‌های غیر محصور داخل محدوده شهر توسط شهرداری و 5 هزار و 786 متر توسط مالکین محصور شده است.

وی گفت: همچنین در راستای اجرای بند 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، از ابتدای سال تاکنون 68 باب منزل مخروبه توسط شهرداری تخریب شده که مساحت آنها حدود 20 هزار متر مربع است.

مرادی در رابطه با هزینه مدیریت پسماند بیان کرد: اجرای قوانین مدیریت پسماند با نظارت محیط زیست و دادستان، صدور کارت همیار محیط زیست و ضابط قضایی جهت کارکنان شهرداری مستقر در دفتر، تشکیل ستاد ساماندهی و دفع ضایعات ساختمانی، اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماندهای خانگی توسط بخش خصوصی و ... از اهم فعالیت‌های مدیریت پسماند است که در این رابطه 60 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جمع‌آوری خاک، نخاله و زباله از میادین، بلوارها و پارک‌ها، نظافت آبنماهای داخل پارک‌ها، گل کاری داخل پارک‌ها، ترافیک شهری و نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و مشاور ترافیکی درسال 91، تاسیسات و نورپردازی و ساخت آبنماها و ... از دیگر فعالیت‌های این حوزه معاونت شهرداری تربت حیدریه در سال گذشته است. 

انتهای پیام/70005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول