اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

آشنایی نداشتن از آموزه‌های دینی مهم‌ترین علت آسیب‌های اجتماعی است

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: مهم‌ترین علت آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان آشنایی نداشتن آنها با آموزه‌های دینی و قرآنی است.

آشنایی نداشتن از آموزه‌های دینی مهم‌ترین علت آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید‌هادی طالبیان عصر امروز در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کمیته امداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر اقدامی که در راستای آشنایی جوانان با قرآن صورت گیرد و بهره‌گیری از آن به صورت عملی باشد امر مطلوب و موثری تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی کمیته امداد در راستای قرآن آموزی دارای آثار مناسبی است، خاطرنشان کرد: مهارت‌های صبر، قناعت، حلم و سعه صدر در برخورد با مشکلات موجود در زندگی و به ویژه مشکلات مالی، مفاهیمی است که از تفکر و تدبر در قرآن به دست می‌آید.

طالبیان تاکید کرد: آشنایی با آموزه‌های قرآنی برای زندگی تمام افراد به ویژه نوجوان و جوانان که امیدهای آینده کشور هستند بسیار مفید و موثر است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، نقش کمیته امداد خراسان‌رضوی را به جهت میزبانی در این برنامه فرهنگی شایسته خواند و ادامه داد: مهم‌ترین علت آسیب‌هایی که ما در استان در مورد قشر جوان با آن مواجه هستیم آشنایی نداشتن با آموزه‌های دینی و پیام‌های قرآنی است.

وی تاکید کرد: امیدواریم کمیته امداد در این راستا بتواند دانش‌آموزان زیر پوشش خود را از نظر مهارت‌های زندگی و قرآنی بهره‌‌مند سازد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای ترویج فرهنگ قرآنی تصریح کرد: سازمان ملی جوانان از جمله نهادهایی است که در حوزه قرآنی فعالیت و از تشکل‌های این گونه حمایت می‌کند و در این راستا 150 مجموعه در سطح استان وجود دارند که علاوه بر سایر بخش‌ها دارای تشکل قرآنی هستند.

وی یادآور شد: در برگزاری این مسابقات سعی شود از قالب مناسب، مربیان کارآمد و نیازسنجی قبل از برگزاری مسابقات استفاده شود تا تاثیرات مثبت در نوجوان و جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/70006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول