اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

عناد دشمنان ایران تنها با اصل ولایت‌فقیه است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: هدف دشمنان انقلاب اسلامی ضربه زدن به اصل ولایت‌فقیه است.

عناد دشمنان ایران تنها با اصل ولایت‌فقیه است

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری این دوره از جهات گوناگون با انتخابات‌های گذشته متفاوت است.

نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط به این دلیل متفاوت است که اکنون دشمن با همه ابزارهای خود برای مقابله با این ملت وارد میدان شده و به هر طریق سعی در مهار ملت و نظام دارد.

زارعی تصریح کرد: دشمن پی برده که برای همه حربه‌هایی که به کار می‌برد نسخه‌ای پیچیده می‌شود که حکیم آن مقام معظم رهبری است.

وی ولایت را سدی شدید در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و بحران‌ها دانست و گفت: بدون اتکا به ولایت هرگز موفقیتی برای ملت و نظام حاصل نمی‌شود و به همین دلیل است که عناد دشمن تنها با اصل ولایت‌فقیه است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در کنار رهبر حکیم به مردم بصیر اشاره کرد و گفت: مردم نه امروز و دیروز بلکه بیش از سه دهه است که طعم خوش پیروی از ولایت را چشیده‌اند و می‌دانند که استقلال و عظمت و آزادی در گرو پیروی از ولایت‌فقیه است.

زارعی به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اشاره و با بیان اینکه مردم همه نخبگان سیاسی کشور را به خوبی می‌شناسند و به عیار ولایتمداری آن‌ها در طول زمان پی برده‌اند، خاطرنشان کرد: اکنون که راه و رمز موفقیت‌ها برای ملت مشخص شده به کسانی اعتماد خواهند کرد که ولایت را نه در زبان بلکه در عمل لبیک گفته باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا تصریح کرد: دولتی باید تشکیل شود که بر سر پیمان خود با مردم که همان تبعیت محض از ولی‌فقیه است پابرجا بماند.

زارعی یادآور شد: دولتی موفق خواهد بود که منویات رهبری را در کار و برنامه خود سرلوحه قرار دهد و در طول زمان و ادامه مسیر دچار خطا و لغزش از این طریق نشود.

انتهای پیام/2571/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول