اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای زلزله‌زده درویشی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای زلزله‌زده درویشی خبر داد.

احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای زلزله‌زده درویشی

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به وقوع زلزله شهرستان دشتی و با تسلیت به مصیبت‌دیدگان این واقعه اظهار داشت: مردم و مسئولان از ابتدای این زلزله در امدادرسانی به زلزله‌زدگان تلاش کردند و این روند هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: صنعت نفت و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس نیز از لحظه وقوع این حادثه تلخ در راستای امدادرسانی و نجات زلزله‌زدگان و ارسال کمک‌های مختلف انجام وظیفه کردند.

مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به تاکید وزیر نفت بر لزوم امدادرسانی به زلزله‌زدگان خاطر نشان کرد: با دستور وزیر نفت، سازمان منطقه ویژه در راستای هماهنگ‌سازی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت انتخاب شد و همه شرکت‌های مستقر در منطقه نیز همکاری بسیار خوبی داشتند.

نصوری تصریح کرد: کامیون‌های حامل مواد غذایی و آب‌معدنی، ژنراتور و وسایل روشنایی، لوازم بهداشتی و درمان سرپایی، پتو و ...در روزهای ابتدایی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: همچنین گروه‌های پزشکی و متخصصان منطقه ویژه پارس با بیش از 20 دستگاه آمبولانس پزشکی و گروه‌های امدادی به همراه ماشین‌های آتش‌نشانی و امدادی در اولین ساعات وقوع این اتفاق تلخ به کمک زلزله زدگان شتافتند و به تیم‌های عملیاتی استان بوشهر اضافه شدند.

نصوری ابراز داشت: برای بهبود وضعیت در این منطقه زلزله‌زده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و با توجه به اینکه امدادرسانی به روستای درویشی به منطقه ویژه واگذار شده برای بازسازی این روستا اهتمام ویژه‌ای داریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای زلزله‌زده درویشی خبر داد و افزود: این مدرسه شش کلاسه با همکاری منطقه ویژه و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه در کمترین زمان ممکن احداث می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: به طور مکرر با مسئولان استان بوشهر در ارتباط هستیم و در راستای بهبود روند خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول