اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک خبر داد

احداث 10 مدرسه به همت خیران مدرسه ساز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی خیران مدرسه ساز گفت: تاکنون 10 مدرسه به همت خیران مدرسه ساز احداث شده است.

احداث 10 مدرسه به همت خیران مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز در شهرستان قرچک خبر داد و گفت: امر مدرسه سازی و کمک به ساخت فضاهای آموزشی یکی از کارهای نیک و پسندیده‌ای است که به فضل خدا چند سالی است در کشور ما با کمک خیران در سراسر کشور آغاز شده و تاکنون مدارس بسیاری توسط کمک‌های خیرین نیک‌اندیش احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازهای جدید و ایجاد شهرک‌های جدید و رشد روزافزون جمعیت شهرستان قرچک و افزایش دانش‌آموزان، نیازمند کمک‌های خیرین در امر مدرسه سازی هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خیرین نیک اندیش در سال‌های اخیر کمک‌های زیادی به آموزش و پرورش کرده‌اند و بیش از 10 باب مدرسه توسط خیران عزیز در سطح شهرستان ساخته شده و یا زمین و ... جهت ساخت مدرسه به این اداره اهداء شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان از افراد خیر و کسانی که توانایی مالی و ... دارند دعوت کرد برای شرکت در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی، به مجمع خیرین مدرسه ساز واقع در مدیریت آموزش و پرورش قرچک مراجعه کنند.

این گزارش حاکی است، دومین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در هفته اول اردیبهشت ماه با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد انگیزه در بین همشهریان عزیز در راستای جذب کمک‌های خیرین برای جبران بخشی از نیاز فضای آموزشی شهرستان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول