اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان:

سپاه گلستان جزو استان‎های برتر کشور در «حماسه اقتصادی» است

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان جزو استان‎های برتر کشور در زمینه «حماسه اقتصادی» است.

سپاه گلستان جزو استان‎های برتر کشور در «حماسه اقتصادی» است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، خدیجه شکی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هفته زن استان گلستان اظهار داشت: سپاه نینوا گلستان با استفاده از همه توانمندی‎های موجود در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای «حماسه اقتصادی» استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات اقتصادی سپاه نینوا گلستان یکی پس از دیگری در حال به ثمر نشستن است، خاطرنشان کرد: پرورش ماهی و توزیع آن، ایجاد استخر، پرورش شترمرغ، بلدرچین، دام و طیور و استفاده از ظرفیت دریاها از جمله عواملی است که سپاه استان در آن پیشگام بوده است.

زنان موجی از حضور گسترده برای شرکت در انتخابات ایجاد کنند

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه جامعه زنان باید نسبت به الگودهی در خلق «حماسه اقتصادی» موثر ورود پیدا کنند، متذکر شد: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» مزین شد دو کار بزرگ و رسالتی سنگین به دوش همه ما گذاشته شده است.

شکی، انجام کارهای اساسی و زیربنایی را در تحقق پیام رهبری مهم خواند و افزود: در خلق «حماسه سیاسی» نیاز به هم‎افزایی و بصیرت‎دهی است بنابراین باید در برگزاری مراسمات بهره‎وری وجود داشته باشد و فقط اکتفا به برگزاری همایش نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه زنان جامعه اسلامی باید موجی از حضور گسترده برای شرکت در انتخابات ایجاد کنند، ابراز داشت: زنان در تمام عرصه‎ها پا به پای مردان حضوری چشمگیر داشتند که باید در عرصه‎های سیاسی و اقتصادی این حضور پرشورتر از همیشه باشد.

مشارکت بیش از 104 هزار بسیجی گلستانی در جشن میلاد کوثر

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا گلستان از مشارکت 104 هزار و 445 نفر از بسیجیان استان در جشن میلاد کوثر خبر داد و متذکر شد: کمیته‎های برگزاری جشن کوثر در شهرستان‎ها تشکیل شده است.

شکی با بیان اینکه جامعه زنان در بسیج محور هستند، اذعان داشت: تلاش جامعه زنان سپاه نینوا استان بر این است تا از تمام ظرفیت‎ها و همه دستگاه‎ها برای انجام برنامه‎های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/ 83001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول