اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراکز استان‌ها

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام اندیشیده شود

استاندار زنجان گفت: باید تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مراکز استان‌ها در نظر گرفته شود.

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام اندیشیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با تاکید بر ضرورت هماهنگی برای برگزاری این بزرگداشت اظهار کرد: سالگرد ارتحال امام یکی از مناسبت‌های مهم ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نگاه‌های داخلی و خارجی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل افزود: باید از این فرصت برای تبیین واقعیت‌های قیام 15 خرداد نهایت استفاده را برد.

استاندار زنجان امام خمینی (ره) را یکی از شاخص‌های تعیین کننده انقلاب و نظام دانست و اضافه کرد: امام با هدایت انقلاب اسلامی موجب الگو شدن ایران برای بشریت امروز شده است.

رئوفی‌نژاد به مواضع مستحکم نظام در مقابل استکبار اشاره کرد و ادامه داد: مواضع شفاف و مستحکم ایران امروز منبعث از انقلاب امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه سال جاری پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: باید از این فرصت برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) استفاده کرد.

استاندار زنجان تاکید کرد: مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) فرصت مناسبی برای نمایش قدرت و ابراز ارادت به این بزرگمرد تاریخ است.

وی همچنین به گستردگی عشق و علاقه مردم به امام راحل اشاره کرد.

رئوفی‌نژاد به انعکاس بین‌المللی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: نمود عشق و علاقه مردم به رهبری انقلاب در مرقد ایشان انعکاس دارد.

وی به محدودیت‌های موجود در مرقد اشاره کرد و گفت: در اعزام کاروان به مرقد باید به ظرفیت‌ها دقت شود.

استاندار زنجان تغذیه، بسته‌های فرهنگی، تقسیم سهمیه در نظر گرفته شده برای استان زنجان و تشکیل کمیته‌ها را از جمله مواردی عنوان کرد که باید در برگزاری سالگرد ارتحال امام راحل مورد توجه قرار گیرد.

وی عمده هزینه مورد نیاز اعزام زائر به مرقد امام را ترابری اعلام کرد و گفت: مشکلی در تامین این اعتبار وجود ندارد و اگر تاخیری در پرداخت‌ها است مربوط به تامین آن نیست.

این مسئول با تاکید بر برنامه‌ریزی برای با‌شکوه برگزار شدن مراسم‌های سالگرد امام خمینی (ره) در مراکز استان‌ها افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم باشکوه در مراکز استان‌ها باید در نظر گرفته شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با مرور مصوبات کارشناسی ستاد گفت: مسئولان اجرای مصوبات نیز در جلسات مشخص شده‌اند.

یوسف اماملو از تشکیل پنج کمیته در سال گذشته برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این کمیته‌ها مسئولیت‌های خاص خودشان را دارند.

وی به تشکیل ستادهای شهرستانی سالگرد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این ستادها با مسئولیت فرمانداران تشکیل شده و اقدام به برنامه‌ریزی می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول