اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال

خوزستان به دنبال حفظ سهمیه/ استقلال نیم نگاهی به کرمانشاه دارد

از هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال خوزستان در صورت پیروزی در دیدار امروز خود باید منتظر باشد تا تیم شهرداری تبریز در کرمانشاه امتیاز از دست دهد.

خوزستان به دنبال حفظ سهمیه/ استقلال نیم نگاهی به کرمانشاه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در چارچوب هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، استقلال خوزستان در اهواز میزبان تیم فولاد یزد خواهد بود.

این دیدار از اهمیت بالایی برای آبی پوشان اهوازی برخوردار است و برای راهیابی به لیگ بر‌تر این تیم نیاز مبرمی به برد در برابر فولاد یزد دارد.

لاجوردی پوشان در صورتی می‌توانند جواز صعود مستقیم به لیگ بر‌تر را کسب کنند که شهرداری تبریز موفق به کسب هر سه امتیاز از میدان کرمانشاه نشود.

تیم شهرداری تبریز امروز در آخرین دیدار خود در کرمانشاه میهمان تیم راهیان این شهر خواهد بود و در صورت کسب پیروزی در این دیدار به دلیل دارا بودن تفاضل گل بهتر مستقیما به لیگ بر‌تر صعود خواهد کرد.

در صورت صعود شهرداری به لیگ بر‌تر کار برای استقلال خوزستان به پایان نخواهد رسید، این تیم حتی در صورتی که بازنده میدان امروز باشد به دیدار پلی‌آف برای صعود به لیگ بر‌تر راه پیدا خواهد کرد.

تیم حاضر در مرحله پلی‌آف باید به مصاف تیم دوم گروه «الف» مس سرچشمه کرمان برود تا در دو بازی رفت و برگشت چهره آخرین صعود کننده به لیگ بر‌تر فوتبال کشور مشخص شود.

از شواهد پیداست که امروز ورزشگاه تختی اهواز چهره دیگری را از خود به نمایش خواهد گذاشت، رسانه‌ها و هواداران خونگرم خوزستانی اعلام آمادگی کردند تا با حضور در ورزشگاه مشوق آبی‌های اهواز برای صعود به لیگ بر‌تر باشند.

باید منتظر ماند و دید که آیا فوتبال خوزستان سهمیه خود را در لیگ بر‌تر حفظ خواهد کرد، یا اینکه فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد دو استقلال آبی پوش و دو نفت زرد پوش خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول