اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان:

مسجد سلیمان امکانات حضور در لیگ بر‌تر فوتبال را دارد

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در صورت صعود تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ بر‌تر، این شهر امکانات حضور در این رقابت‌ها را دارد.

مسجد سلیمان امکانات حضور در لیگ بر‌تر فوتبال را دارد

حسین فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مسجد سلیمان، از آمادگی کامل این تیم در بازی روز دوشنبه مقابل گل‌گهر سیرجان خبر داد و اظهار کرد: با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت و برای کسب پیروزی در این دیدار حساس هم قسم شدیم.

وی ادامه داد: فقط تیم نفت مسجد سلیمان نیست که مهیای این مسابقه است، بلکه هواداران پر شور ما برای این دیدار لحظه شماری می‌کنند و مطمئناً ورزشگاه مملو از تماشاگر خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: در این دیدار بدون بازیکن غایب به میدان خواهیم رفت و سعی داریم در نیمه نخست کار را تمام کنیم.

وی در مورد بروز برخی شایعات در ناتوانی این باشگاه در صورت صعود به لیگ بر‌تر برای میزبانی این رقابت‌ها به خبرنگار فارس گفت: با وجود تمام شایعات، مسجد سلیمان دارای امکانات خوبی است.

سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: با توجه به ورزشگاه‌هایی که در شهرهای دیگر مشاهده کردیم، ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان چیزی از سایر ورزشگاه‌ها کم ندارد.

فرجی اظهار کرد: در موضوع هتل نیز این شهر دارای دو هتل خوب و مناسب است که از تیم‌ها در این دو هتل پذیرایی می‌کنیم و در موضوع فرودگاه نیز در آیین نامه آمده است که تا فاصله 120 کیلومتری فاصله فرودگاه تا ورزشگاه مانعی ندارد، بنابراین می‌توان از فرودگاه اهواز و یا دزفول استفاده کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تماشاگران مسجد سلیمانی به طور حتم در ورزشگاه حاضر خواهند شد و تیم خود را یک‌صدا تشویق می‌کنند و از همه آن‌ها به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/72013/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول