اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال الوند همدان:

الوند ثابت کرد همدان لیاقت لیگ برتری شدن را دارد

مربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: الوند با کسب نتایج درخشان در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته اول ثابت کرد که همدان لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد.

الوند ثابت کرد همدان لیاقت لیگ برتری شدن را دارد

اکبر افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره بازی هفته گذشته الوند برابر ابومسلم با بیان اینکه یکی از بهترین بازی‌های لیگ را انجام دادیم، افزود: الوند بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بنا به گفته کادر فنی ابومسلم لیاقت الوند رتبه چهارم جدول نیست.

وی افزود: بازیکنان ابومسلم در پایان بازی به ما می‌گفتند در این 25 هفته که از لیگ دسته اول می‌گذرد الوند تنها تیمی بود که واقعاً لیاقت لیگ برتری شدن را داشت.

مربی الوند درباره عملکرد الوند در چند بازی پایانی بیان کرد: ما چند هفته پایانی را به خاطر بی‌تجربگی خودمان و عدم شناخت از لیگ دسته اول از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: الوند مردم همدان را به توقعی رساند که همدان به خاطر بازیکنان و کادر فنی بومی و شایسته‌ای که دارد لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد.

افشاری با بیان اینکه الوند آبروی فوتبال همدان است به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: این تیم به جز رسالت ورزشی شخصیت فوتبال همدان را زنده نگه داشت و باعث شد بعد از چندین دهه همدان در فوتبال صاحب جایگاه و شخصیت شود.

وی با اشاره به زحمات تک‌تک اعضا در این موفقیت اظهار کرد: مدیریت، کادر فنی و بازیکنان همه برای موفقیت الوند از جان و دل مایه گذاشتند شاید عده‌ای از ابتدای فصل به کادر فنی الوند لقب بی‌تجربه بودن را می‌دادند اما این کادر از تمام زندگی خود برای موفقیت الوند مایه گذاشت.

افشاری خاطرنشان کرد: تنها نقطه قوت الوند این بود که هرچه داشت را رو کرد و از تمام داشته‌های خود که هرچند کم بود صادقانه استفاده کرد.

وی ادامه داد: ما در انتهای فصل چندین بازیکن دست، پا و کتف شکسته دادیم این نشان می‌دهد بازیکن با تمام وجود بازی کرده و ترسی از مصدومیت نداشته‌اند.

مربی تیم فوتبال الوند همدان درباره بازی هفته پایانی الوند بیان کرد: شاید به نظر عده‌ای این بازی تشریفاتی باشد اما ما برای کسب آخرین برد و موفقیت در لیگ دسته اول به میدان خواهیم رفت تا تیم گسترش فولاد تبریز که به لیگ برتر صعود کرده را با شکست از همدان بدرقه کنیم.

الوند در هفته ببست و ششم و پایانی لیگ دسته اول دوشنبه 26 فروردین در ورزشگاه شهدای قدس همدان ساعت 16:30 میزبان تیم لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز است.

گفتنی است؛ الوند همدان هم‌اکنون با 40 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه «الف» قرار دارد.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول