اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتبال پاس همدان:

درگیر مشکلات مالی نبودیم به لیگ برتر صعود می‌کردیم

بازیکن بومی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در دیدار برابر راهیان کرمانشاه قدرت واقعی تیم پاس نمایان شد و قطعاً اگر از ابتدای فصل درگیر مشکلات مالی نبودیم با اقتدار پاس به فاصله چندین هفته به پایان لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود می‌کرد.

درگیر مشکلات مالی نبودیم به لیگ برتر صعود می‌کردیم

مرتضی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره بازی پاس و راهیان کرمانشاه اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و ما نیز از دقیقه اول بازی حملات گسترده خود را روی دروازه راهیان کرمانشاه انجام دادیم.

وی افزود: با توجه به نتایج بدی که در هفته‌های گذشته گرفتیم در این بازی محکوم به برد بودیم و باید خود را به آب و آتش می‌زدیم تا امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

بازیکن بومی تیم فوتبال پاس با بیان اینکه می‌توانستیم در نیمه اول کار راهیان کرمانشاه را تمام کنیم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: بعد از اخراج دروازه‌بان این تیم و پنالتی که به سود ما اعلام شد موفق شدیم گل اول را به ثمر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم شاید در نیمه اول می‌توانستیم با زدن سه گل، بازی را یکسره کنیم.

تبریزی درباره عملکرد خوب خود در این بازی بیان کرد: در ابتدای فصل بازی‌های خوبی را انجام دادم اما بعد از چندین هفته کمی دچار افت شدم اما در این هفته‌های پایانی به شرایط بسیار ایده‌آل دست پیدا کرده‌ام و خوشبختانه در این بازی نیز با گرفتن یک پنالتی نقش مثبتی را برای تیمم داشتم.

وی با اشاره به مسائل مالی باشگاه پاس ابراز داشت: پاس بیشتر از هر تیمی در لیگ دسته اول ظرفیت صعود به لیگ برتر را در این فصل داشت اما در طول فصل مشکلات مالی بسیار به تیم ما ضربه زد.

تبریزی تأکید کرد: اگر در طول فصل دو بازی را به این شکل بازی کرده بودیم در حال حاضر با اختلاف خوب به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کرده اما مشکلات مالی باعث شد تا نتوانیم پاس واقعی را ببینیم.

وی با اشاره به بازی هفته پایانی پاس برابر شهرداری یاسوج گفت: چه شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشیم و چه نداشته باشیم برای کسب برد به یاسوج سفر می‌کنیم تا حداقل با کسب جایگاه آبرومندانه ای لیگ را به پایان برسانیم.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول (جام آزادگان) موفق شد در ورزشگاه شهدای قدس همدان با نتیجه دو بر یک گل راهیان کرمانشاه را با شکست بدرقه کند.

پاس با این سه امتیاز خانگی جمع امتیازات خود را به عدد 42 رساند و موفق شد با یک پله صعود در جدول گروه «ب» لیگ دسته اول فوتبال به جایگاه چهارم دست پیدا کند.

هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال هفته آینده 26 و 27 فروردین در هر دو گروه برگزار می‌شود که پاس در تاریخ 27 فروردین باید در یاسوج برابر شهرداری این تیم قرار بگیرد.

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول