اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ دسته اول

امیدی دیگر برای فوتبال خوزستان / نفت مسجدسلیمان در یک قدمی نزدیک شدن به لیگ برتر

تیم نفت مسجد سلیمان در سومین سال حضور در لیگ دسته اول رفته رفته می‌رود تا حضور خود را در سطح اول فوتبال کشور به ثبت برساند.

امیدی دیگر برای فوتبال خوزستان / نفت مسجدسلیمان در یک قدمی نزدیک شدن به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان از هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر دوشنبه و در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان، نفت این شهر میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

 

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم نفت از این دیدار اجباراً به کسب سه امتیاز نیاز دارد تا بدون در نظر گرفتن سایر نتایج جای خود را در پلی آف صعود به لیگ بر‌تر کشور ببیند.

 

هواداران خونگرم مسجد سلیمانی آمادگی کامل دارند تا با حضور خود یک پارچگی را به رخ حریف بکشند و با تشویق‌های خود باعث دلگرمی بازیکنان خود بشوند.

 

در این شهر از محدود تفریحات مردم این شهر تیم دسته اولی نفت مسجد سلیمان است که با وصول این تیم به این مرحله از رقابت‌ها هواداران این تیم سر از پا نمی‌شناسند و مصمم به حضوری پر شور در این مصاف هستند.

 

نفت مسجد سلیمان پس از یک فصل پر فراز و نشیب که بار‌ها جایگاهش به خطر افتاد به طوری که امیدی به صعود این تیم نبود، سرانجام در مکانی قرار گرفته که با یک پیروزی می‌تواند خود را در پلی آف برای حضور در لیگ بر‌تر کشور ببیند.

 

حدود سه فصل پیش پس از یک تغییر و تحول در وزارت نفت، تیم نفت اهواز به مسجد سلیمان منتقل شد، از آن زمان این تیم خواستگاه مردم و جوانان ورزش دوست این شهر به شمار می‌رود و انصافاً همیشه یار و یاور خوبی برای تیمشان بوده‌اند.

 

صنعت نفت مسجد سلیمان، در پایان هفته بیست و پنجم و ما قبل پایانی این رقابت‌ها با 45 امتیاز در  رده دوم قرار دارد و مس سرچشمه با 44 امتیاز در تعقیب این تیم است.

 

شایان ذکر است که تیم فولاد گستر تبریز از این گروه، پیش‌تر اولین تیمی بود که به رقابت‌های لیگ بر‌تر راه پیدا کرد.

 

اما تیم گل گهر سیرجان، تیمی که نه دغدغه سقوط دارد و نه پروای صعود، بنابراین شاید این بازی برای این تیم تشریفاتی باشد و برای نفت مسجد سلیمان آسان باشد.

 

البته نباید از این موضوع غافل شد که جدی‌‌ترین رقیب نفت مسجد سلیمان، مس سرچشمه است که هم استانی تیم گل گهر محسوب می‌شود و پیش بینی می‌شود برای این بازی این تیم نیز برنامه‌های خاص خود را داشته باشد.

 

تیم گل گهر سیرجان نیز از مجموع 25 دیدار صاحب 38 امتیاز است و در جایگاه پنجم گروه اول رقابت‌های لیگ دسته اول قرار دارد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر دوشنبه نفت مسجد سیمان در ورزشگاه خانگی خود و از ساعت 16 و سی دقیقه میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

 

انتهای پیام/72013/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول