اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان هشدار داد

برخورد جدی با مخدوش کنندگان احتمالی انتخابات

استاندار لرستان با بیان اینکه هر فردی قصد مخدوش کردن انتخابات آتی را داشته باشد، با جدیت با آن برخورد می‌شود، گفت: مدیران باید قاطعانه کار خود را انجام دهند و فضای زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

برخورد جدی با مخدوش کنندگان احتمالی انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد ، حبیب‌الله ده‌مرده عصر امروز در جلسه ستادی استانداری لرستان ضمن تاکید بر فراهم ساختن زمینه انتخابات در استان گفت: هیچ حاشیه‌ای نمی‌تواند جلوی کار و تلاش ما را در لرستان بگیرد.

وی افزود: آنهایی که به دنبال حاشیه هستند و حاشیه می‌سازند می‌خواهند مانع پیشرفت این استان و کارهایی که در حال انجام است را بگیرند.

ده‌مرده با اشاره به اینکه باید از حاشیه‌سازی پرهیز کنیم، گفت: نباید انرژی خود را صرف اینگونه کارها کنیم زیرا اساس کار ما در سال جاری همانند گذشته خدمت به مردم و رشد و تعالی این استان است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید با تعامل و همدلی، استعدادهای این استان را شکوفا کنیم، گفت: این استان دارای استعدادها و نعمات زیادی است که باید با کار و کوشش آنها را شکوفا کنیم.

ده‌مرده در ادامه به حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: لازمه حماسه سیاسی، فراهم کردن بستر مناسب حضور حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه هر فردی قصد مخدوش ساختن انتخابات آتی را داشته باشد، با جدیت با آن برخورد می‌شود، گفت: مدیران باید قاطعانه کار خود را انجام دهند و فضای زمینه حضور حداکثری مردم را با تولید فکر و اندیشه در پای صندوقهای اخذ رای فراهم کنند.

استاندار لرستان یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات، ایران اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

ده‌مرده گفت: استان لرستان استانی ولایتمدار و ولایت‌پذیر است که در همه صحنه‌ها دارای رکورد هستند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که این استان در انتخابات آتی حضوری پر‌رنگ تر از گذشته داشته باشند.

وی از آمادگی استان لرستان برای انتخاباتی سالم و پرشور خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای انتخاباتی سالم و پرشور در این استان انجام گرفته و مردم مطمئن باشند که آن چیزی که در صندوق می‌افتد همان رأی به مردم اعلام می‌شود.

ده‌مرده در ادامه تصریح کرد: امسال به عنوان آخرین سال دولت احمدی‌نژاد، فعالیت‌های این دولت در این استان، محکم‌تر و قدرت‌مند‌تر از گذشته انجام می‌گیرد.

همچنین در ادامه این مراسم معاون سیاسی امنیتی استان لرستان گفت: این استان شرایط برگزاری انتخاباتی سالم را دارد و طی سه ماهه گذشته، برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

حسن شریعت‌نژاد یادآور شد: همه مردم استان لرستان قدر زحمات استاندار پرتلاش این استان را می‌دانند زیرا نیت استاندار رشد و تعالی استان لرستان است.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول