اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه سلامت جیرفت خبر داد

پوشش 65 درصدی بیمه سلامت در جیرفت و عنبرآباد

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت گفت: بیش از 65 درصد جمعیت شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد زیر‌پوشش بیمه سلامت هستند.

پوشش 65 درصدی بیمه سلامت در جیرفت و عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد اداره بیمه سلامت جیرفت طی سال گذشته اظهار کرد: یک باجه دفتر پیشخوان دولت در جیرفت، یک باجه نمایندگی در عنبرآباد، سه باجه دفتر آی‌سی‌تی آنلاین و هشت باجه دفتر آی‌سی‌تی آفلاین مراکز طرف قرارداد صدور دفترچه بیمه هستند.

وی متوسط عملکرد اسناد مؤسسه‌های درمانی به صورت سرپایی و بستری را 47 هزار و 217 نسخه و پرونده دانست و افزود: 82 مؤسسه طرف قرارداد در این شهرستان وجود دارد که از 60 مطب پزشکان عمومی و متخصص 95 درصد طرف قرارداد، از 24 داروخانه، پاراکلینیک و درمانگاه 96 درصد و دو بیمارستان نیز به صورت 100 درصد طرف قرارداد این اداره هستند.

مختاری با اشاره به اینکه بیش از 65 درصد جمعیت شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد زیر‌پوشش بیمه سلامت هستند، تصریح کرد: سال گذشته نیز 6 هزار و 218 دفترچه در تمام مراکز اعم از پیشخوان، نمایندگی و دفاتر آی‌سی‌تی این شهرستان‌ها صادر شده است.

وی جمعیت بیمه شده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد را 245 هزار نفر دانست و اضافه کرد: 10 درصد بیمه کارکنان دولت، 80.5 درصد روستاییان و عشایر، هفت درصد ایرانیان و 2.5 درصد را سایر اقشار جامعه تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت گفت: امور این اداره از طریق کمیته‌های کاری بیمه‌گری و درآمد، اسناد و نظارت، تکریم، فرهنگی، معنوی و رفاهی انجام می‌شود.

مختاری گفت: شفاف‌سازی فرآیندهای مرتبط به اداره بیمه سلامت و در معرض دید مراجعان، قرار دادن آن‌ها و ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان در زمینه تکریم ارباب رجوع از دیگر فعالیت‌های این اداره است.

انتهای پیام/80001/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول