اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان:

ایجاد پیست دوچرخه‌سواری نیاز اصلی همدان است

خبرگزارس فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با اشاره به حساسیت رشته دوچرخه‌سواری و پرخطر بودن این رشته گفت: با توجه به جاده‌های خطرناک همدان این استان نیاز به ساخت سریع یک پیست دوچرخه‌سواری دارد.

ایجاد پیست دوچرخه‌سواری نیاز اصلی همدان است

علیرضا شمسی‌پور در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس همدان و در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره رشته دوچرخه‌سواری اظهار داشت: رشته دوچرخه‌سواری مانند رشته‌های دو و میدانی و شمشیربازی دارای مواد و رشته‌های خاص و مختلفی است که از آن میان می‌توان به دانهیل، کوهستان، کورسی، تریال، کراس کانتری اشاره کرد.

وی افزود: دوچرخه‌سواری، رشته‌ای است که هر کسی رئیس هیئت آن شود دل شیر می‌خواهد چراکه این رشته از فوتبال هم سخت‌تر است فوتبال فقط حاشیه و های و هوی دارد و تنها می‌شود از آن امتیاز گرفت چون تماشاگر زیادی دارد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با بیان این‌که دوچرخه‌سواری تنها رشته‌ای است که در همه جا نمی‌توان تمرین کرد، گفت: پیست دوچرخه‌سواری یکی از نیاز‌های اصلی استان همدان است و با توجه به جاد‌ه‌های بسیار خطرناکی که داریم نمی‌توانیم در این جاده‌ها تمرین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جان دوچرخه‌سواران ما در جاده‌های همدان در خطر است، همدان به علت آب و هوایی که دارد نیاز صددرصد دارد که یک پیست دوچرخه‌سواری در همدان ایجاد کنیم.

شمسی‌پور در پاسخ به مشکلات اعزام دوچرخه‌سواران به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: با تمام این مشکلاتی که برای تمرینات داریم باید باز هم درگیر مشکلات اعزام دوچرخه‌سواران به مسابقات هم باشیم.

وی با بیان این‌که مسئولان باید از نظر کارشناسی توجه کنند که چه رشته‌هایی نیاز به حمایت بیشتر دارد، اظهار داشت: دوچرخه‌سواری یکی از سخت‌ترین و پرهزینه‌ترین رشته‌های ورزشی است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان درباره جذب اسپانسر برای این رشته گفت: باشگاه الوند قول کمک و همکاری را در سال آینده به ما داد و این برنامه را هم داریم که سال آینده این کار را ادامه دهیم.

وی با اشاره به ثبت‌نام در لیگ‌های دوچرخه‌سواری اظهار داشت: فعلاً ثبت‌نام در لیگ‌ها نداشته‌ایم اما به علت دوستی که با فدراسیون داریم و روی دوچرخه‌سواری همدان حساب می‌کنند ثبت‌نام خواهیم کرد و همدانی‌ها در سطح مختلف لیگ‌‌ها مقام‌های بالایی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول