اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان:

همدان رتبه نخست همایش‌های دوچرخه‌سواری را در سال 91 کسب کرد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: هیئت دوچرخه‌سواری همدان موفق شد در سال 91 رتبه نخست برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری را کسب کند.

همدان رتبه نخست همایش‌های دوچرخه‌سواری را در سال 91 کسب کرد

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری در همدان در سال 91 اظهار داشت: اگر به سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور مراجعه کنید استان همدان در برگزاری همایش‌ها در سال 91 رتبه نخست را کسب کرده است.

وی افزود: هیئت دوچرخه‌سواری همدان بیش از 20 همایش را در طول سال 91 برگزار کرد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با اشاره به مهم‌ترین این همایش‌ها گفت: برگزاری همایش شهید طالبیان، هفته نیروی انتظامی، هفته دفاع مقدس، دهه فجر و جشنواره زمستانی از مهم‌ترین همایش‌های ما در سال 91 بوده است.

وی تصریح کرد: در همایش شهید طالبیان بیش از دو هزار نفر شرکت کردند که همه ما را شگفت‌زده کرد و ما از لحاظ رشد همایش‌ها در سال 91 بیشترین پیشرفت را داشته‌ایم.

شمسی‌پور در پاسخ به ورزشکاران سازمان‌یافته شده سال 91 به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ما در این سال 301 آمار بیمه شده داشتیم که 73 نفر آن دختر و بقیه پسر بودند که رشد قابل ملاحظه‌ای را در زمینه جذب داشتیم.

وی تأکید کرد: اگر به آمار غیر بیمه شده اشاره کنیم ما بیش از سه هزار دوچرخه‌سوار در سطح استان داریم که به صورت آماتور و نیمه‌حرفه‌ای اقدام به دوچرخه‌سواری می‌کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با پیشنهاد برگزاری همایش 30 هزار نفری دوچرخه‌سواری با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی در سال 92 گفت: اگر مسئولان استان از استانداری و شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان حامی این کار بزرگ باشند قطعاً برگزاری چنین همایش بزرگی در همدان بازخوردهای بسیار خوبی را در کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: سطح بزرگی این کار چندین برابر همایش پیاده‌روی خواهد بود در همایش پیاده‌روی فاصله افراد از یکدیگر 10 سانتیمتر است اما در همایش دوچرخه‌سواری سطح کار چندین برابر همایش پیاده‌روی خواهد بود و قطعاً از شهرستان‌های مختلف همدان مانند ملایر، نهاوند، بهار و اسدآباد از این همایش بزرگ استقبال خواهند کرد.

شمسی‌پور درباره مراسم تجلیل از قهرمانان سال 91 گفت: از هیئت دوچرخه‌سواری در کنار سایر هیئت‌ها به عنوان برترین هیئت با کسب 30 مدال طلا در سال 91 تقدیر به عمل آمد همچنین از پیشکسوت این رشته و مرد جاده‌های ایران تجلیل شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سال 92 هیئت تصریح کرد: در نخستین اقدام، کادر جدید هیئت دوچرخه‌سواری را اعلام کردیم همچنین برنامه ویژه ما استعدادیابی در سنین پایه 10 تا 18 سال است و خانواده‌ها می‌توانند در این زمینه با مراجعه به هیئت در استادیوم شهدای قدس همدان مشاوره و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول