اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت همدان خبر داد

معرفی برترین‌های دوچرخه‌سواری هفته سلامت همدان

رئیس مرکز بهداشت همدان از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

معرفی برترین‌های دوچرخه‌سواری هفته سلامت همدان

فتح‌الله نظری‌پویا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بر اساس تصویب در ستاد هفته سلامت سال 92  استان برنامه‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفت که یکی از این برنامه‌ها برگزاری همایش دوچرخه‌سواری بود.

وی افزود: به همت مرکز بهداشت همدان و همکاری دستگاه‌های دست‌اندرکار سلامت استان همایش دوچرخه‌سواری به صورت نمادین در راستای فرهنگ تحرک و فعالیت بدنی در سطح شهر همدان برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت همدان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته سلامت «فشار خون را جدی بگیریم» است، اضافه کرد: با توجه به اینکه تحرک بدنی و ورزش از عوامل تأثیرگذار بر پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالاست پرداختن به مسائل ورزشی در این هفته تشویق و ترغیب مردم به ورزش به منظور جلوگیری از فشار خون و کنترل آن است.

به گفته وی با اجرای برنامه‌های ورزشی و حضور در ورزش همگانی و همایش‌های رشته‌های متنوع ورزشی و با دعوت از سایر ادارات و سازمان‌ها در سطح استان امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای ارتقاء سطح سلامت در جامعه برداریم.

نظری‌پویا خاطرنشان کرد: این همایش دوچرخه‌سواری از مسیر مرکز بهداشت همدان از خیابان طالقانی آغاز و از مسیر خیابان نواب، بلوار فاطمیه، میدان بعثت، میدان مدرس، بلوار جانبازان، میدان فلسطین ادامه و در مرکز بهداشت استان پایان یافت.

وی ادامه داد: در این همایش نمادین بیش از 200 دوچرخه‌سوار از کارمندان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی، انتقال گاز، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها استان و دیگر علاقه‌مندان به رشته مفرح دوچرخه‌سواری حضور داشتند که باعث جذابیت این حرکت ورزشی در سطح شهر شده بود.

رئیس مرکز بهداشت همدان ابراز کرد: در پایان برنامه در مرکز بهداشت استان با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی به قید قرعه به چهار نفر از دوچرخه‌سواران برتر این همایش جوایز ارزنده‌ای شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول