اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان:

دوچرخه‌سواری نیازمند توجه بیشتر است

خبرگزاری فارس: رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با بیان اینکه رشته دوچرخه‌سواری نیازمند توجه بیشتر است، گفت: بی‌توجهی‌ها به این رشته مرا خسته‌ کرده است.

دوچرخه‌سواری نیازمند توجه بیشتر است

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره تجهیزات این رشته اظهار داشت: در هیئت دوچرخه‌سواری همدان تجهیزاتی را داریم که نیاز به توجه بیشتر و حرفه‌ای شدن آنها است.

وی افزود: انتظار داریم که اداره کل ورزش و جوانان و استانداری ما را در این زمینه یاری کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با بیان اینکه فعالیت در این رشته نیازمند امکانات حرفه‌ای است ادامه داد: رشته دوچرخه‌سواری در چندین سال گذشته در استان ما چند نفر کشته داده که این شوخی‌بردار نیست و مسئولان باید فکری به حال این وضعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه رشته دوچرخه‌سواری با شهرداری آمیخته شده است بیان کرد: یکی از مهمترین سازمان‌هایی که می‌تواند به این رشته کمک کند شهرداری‌ها هستند تنها رشته‌ای که می‌تواند از نظر کم کردن ترافیک، آلودگی هوا و مصرف سوخت و سلامتی شهروندان به شهرداری‌ها کمک کند رشته دوچرخه‌سواری است.

شمسی‌پور در پاسخ به اینکه آیا از فعالیت 20 سال در رشته دوچرخه‌سواری خسته نشده است به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: حتی لحظه‌ای از فعالیت برای این رشته خسته نشده‌ام.

وی ادامه داد: من خسته بی‌توجهی به این رشته شده‌ام سازمان‌هایی که می‌توانند به ما کمک کنند باید پیش بیایند و دست ما را بگیرند، شهرداری، هلال احمر و محیط زیست سازمان‌هایی هستند که می‌توانند ما را کمک کنند.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان درباره تعداد ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری که توسط شهرداری همدان ساخته شده است، بیان کرد: تنها دو ایستگاه دوچرخه‌سواری در همدان وجود دارد که متأسفانه دوچرخه‌های آن استاندارد نیست.

وی تأکید کرد: استفاده از این دوچرخه‌ها باعث فشار به قلب و مفصل‌های پای دوچرخه‌سواران می‌شود و سلامتی آنها به خطر می‌اندازد که باید برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود.

شمسی‌پور با اشاره به برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری در همدان در سال 91 اظهار کرد: ما تقریباً بیش از 20 همایش در سال 91 برگزار کردیم که رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان همدان و خود هیئت از ما تشکر کردند.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول