اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان خبر داد

اصفهان میزبان دوچرخه‌سواری نمایشی قهرمانی کشور

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان از میزبانی این استان در مسابقات نمایشی دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در سال جاری خبر داد.

اصفهان میزبان دوچرخه‌سواری نمایشی قهرمانی کشور

کیوان لیمویی در حاشیه نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برگزاری مسابقات نمایشی دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در اصفهان می‌تواند مقدمه‌ای برای احیای این رشته در استان محسوب شود.

وی افزود: علاوه بر میزبانی اصفهان در مسابقات نمایشی دوچرخه‌سواری نمایشی قهرمانی کشور، مقدمات برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در این استان نیز آماده شده است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان، تهیه زیرساخت‌های ورزش دوچرخه‌سواری در استان اصفهان را یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه این رشته ورزشی در این استان اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود پیست دوچرخه‌سواری اصفهان که سال گذشته کلنگ آن در نزدیکی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به زمین زده شد، در دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

لیمویی از پیست کوهستان مجموعه ورزشی جوان کاشان به عنوان یکی از پیست‌های استاندارد و زیبای دوچرخه‌سواری استان اصفهان نام برد و بیان داشت: یکی از عواملی که موجب برگزاری مرحله آغازین نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان به میزبانی کاشان شد، وجود چنین پیستی در این شهرستان است.

به گفته وی، علاوه بر شهرستان کاشان، شهرستان‌های نجف‌آباد، مبارکه و شاهین شهر نیز از پیست‌های دوچرخه‌سواری بهره‌مند هستند که می‌تواند در رشد و توسعه ورزش دوچرخه‌سواری استان اصفهان نقش مهمی داشته باشد.

این مسئول در ادامه عدم جذب حامیان مالی برای دوچرخه‌سواری استان اصفهان در گذشته را یکی از عوامل عضویت دوچرخه‌سواران این استان در تیم‌هایی نظیر ترافیک تهران و پتروشیمی تبریز عنوان و تصریح کرد: مدیران قبلی در جذب حامیان مالی باشگاه‌های صنعتی و نهادهای دولتی عملکرد خوبی نداشتند.

لیمویی یادآور شد: در حال حاضر بهترین دوچرخه‌سواران استان اصفهان در خارج از استان و در عضویت تیم‌های شهرستانی قرار دارند.

به گفته وی، برگزاری نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان و جذب حامیان مالی می‌تواند دوچرخه‌سواران عضو تیم‌های شهرستانی را جذب تیم‌های دوچرخه‌سواری استان اصفهان کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در ادامه از فعالیت کمیته‌های کوهستان، کورسی، انضباطی، داوران و مربیان هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان خبر داد و افزود: هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در مدت چهار ماه از شروع فعالیت‌های خود در مدیریت جدید، کار تشکیلاتی و سازمانی را در سرلوحه امور خود قرار داده است.

لیمویی همچنین اصفهان را شهر دوچرخه‌ها در گذشته نامید و ابراز داشت: برای احیای فرهنگ دوچرخه‌سواری و این رشته ورزشی، هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در چهار ماه گذشته سرمایه‌گذاری خود را در بخش دوچرخه‌سواری آقایان متمرکز کرده است.

وی متذکر شد: در حال حاضر 257 نفر دوچرخه‌سوار مرد و 137 نفر دوچرخه‌سوار زن در عضویت هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان هستند.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول