اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک- 65

مزینانی: فعال‏ترین رسانه در حوزه ایثار و شهادت خبرگزاری فارس بود

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان گفت: پرونده اردوهای راهیان نور نوروز 92 در حالی بسته شد که خبرگزاری فارس در این استان در این مدت بدون شک فعال‏ترین رسانه در حوزه ایثار و شهادت بود.

مزینانی: فعال‏ترین رسانه در حوزه ایثار و شهادت خبرگزاری فارس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی مزینانی‏صفابین ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت این خبرگزاری که در راستای تقدیر از فعالیت مخلصانه و نوروزی آنها انجام شد، اظهار داشت: پرونده اردوهای راهیان نور نوروز 92 با بازگشت آخرین کاروان اعزامی از استان سمنان بسته شد و خبرگزاری فارس به خوبی در این مدت توانست دین خود را به شهیدان و امام شهدا ادا کند.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری اردوهای راهیان نور نوروزی در استان سمنان بیش از 85 خبر در خبرگزاری فارس منتشر شده است، اظهار داشت: از این تعداد، 65 خبر به صورت سریالی و با روتیتر مشترک «سفر به سرزمین ملائک» و 20 خبر نیز به صورت یادداشت، گزارش و خبر قبل از اعزام کاروان‏ها منتشر شده است.

وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور از مهمترین برنامه‏های فرهنگی در کشور محسوب می‏شود و در استان سمنان نیز خبرگزاری فارس با اعزام و به‏کارگیری توانمندی چهار نفر از خبرنگاران خود توانست با وجود تعطیلات نوروزی، فعالیت خوبی در این عرصه داشته باشد.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان با بیان اینکه فعالیت در حوزه ایثار و شهادت از وظایف جامعه خبرنگاران است و باید بدون هیچ توقع مادی انجام شود، گفت: خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان سمنان امسال دین خود به شهدا را با فعالیت افتخاری و مخلصانه در این عرصه به زیبایی ادا کردند.

مزینانی‏صفابین ضمن تقدیر از سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان برای همکاری مطلوب با خبرنگاران فارس در تهیه اخبار، گفت‏وگوها و گزارش‏های اختصاصی اظهار داشت: بدون شک این خدمات جزء باقیات صالحات خواهد بود و در پرونده اعمال دست‏اندرکاران آن ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 200 قطعه عکس تولیدی عکاسان خبرگزاری فارس نیز در اخبار تولیدی مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: پوشش رویداد مهمی مانند اردوهای راهیان نور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آن به عنوان یک کار مهم فرهنگی یاد می‏فرمایند، برای خبرنگاران فارس افتخاری ماندگار است.

انتهای پیام/2249/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول