اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس

دبیرخانه سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس، از امروز شروع به دریافت آثار خبرنگاران استانی می‌کند.

آغاز سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در این جشنواره که ویژه خبرنگاران استانی فارس برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار منتشر شده در فصل زمستان خود را در رشته‌های گزارش، مصاحبه تفصیلی و خبر ارسال کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول دی تا پایان اسفندماه سال 1391 در خبرگزاری فارس منتشر شده باشد.

همچنین بر اساس فرم ضوابط جشنواره که به وسیله ایمیل برای خبرنگاران ارسال شده است، متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو رشته شرکت کرده و در هر رشته سه اثر ارسال کنند.

به گزارش فارس، جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس توسط اداره‌کل آموزش تا کنون در دو مرحله ویژه فصل تابستان و پاییز 91 برگزار شده و توانسته است رقابت سنگینی را بین خبرنگاران استانی ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، در دو مرحله قبلی از میان بیش از 530 اثر دریافت شده توسط دبیرخانه این جشنواره، خبرنگارانی از خوزستان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران، اردبیل و فارس توانسته‌اند در بین نفرات برگزیده قرار گیرند.

متقاضیان تا 27 فروردین‌ماه فرصت دارند تا فرم شرکت در جشنواره را به طور کامل پر کنند و به نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره (festival@farsnews.com) بفرستند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول