اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره زمستانی و ستاد تسهیلات نوروزی

خبرگزاری فارس بهترین رسانه همدان لقب گرفت

در پوشش و انعکاس اخبار ششمین جشنواره زمستانی و به خاطر همکاری نزدیک با ستاد و دبیرخانه مرکزی تسهیلات سفرهای نوروزی، خبرگزاری فارس همدان خوش درخشید.

خبرگزاری فارس بهترین رسانه همدان لقب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حاشیه آیین تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان از رسانه‌های برتر استان که عملکرد خوبی در پوشش و انعکاس دو رویداد مهم فرهنگی داشتند، تقدیر و تجلیل شد.

با بررسی‌ها و آمار مقایسه‌ای در بحث تعداد گزارش‌ها و اخبار ششمین جشنواره زمستانی همدان، خبرگزاری فارس در بین تمام رسانه‌های دیداری، شنیداری، گفتاری و سایبری استان موفق شد با 145 خبر و گزارش به عنوان نخست دست یابد.

همچنین از آغاز به کار و فعالیت ستاد و دبیرخانه مرکزی ستاد تسهیلات نوروزی استان در مقبره بوعلی سینا و یادمان عین‌القضات همدانی خبرگزاری فارس با حضور دائمی در این اماکن ضمن پوشش کامل و اتفاقات در ایام نوروز به عنوان تنها رسانه استان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان در بازدید و سرکشی‌ها از اماکن و تأسیسات گردشگری حضور پررنگی داشته است.

در بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان‌های تویسرکان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و رزن خبرنگار خبرگزاری فارس همدان همراه با مدیرکل میراث فرهنگی و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان حضور داشتند و در پوشش این رویداد بسیار ارزشمند به عنوان تنها خبرنگار رسانه‌های استان تأثیرگذاری مثبتی داشته است.

در پایان آیین تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، از احسان مطهری‌زاده سرپرست خبرگزاری فارس به دلیل فعالیت مطلوب و دقیق انعکاس اخبار و گزارش‌ها در این رویداد فرهنگی و مهم استانی تجلیل شدند و همچنین از دو خبرگزاری ایسنا و ایرنا تجلیل به عمل آمده و همچنین با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیسی از صنایع دستی استان همدان قدردانی شد.

در رسانه‌های مکتوب، مدیران هفته‌نامه همدان سلام، روزنامه همدان‌پیام و روزنامه همشهری دفتر همدان تقدیر و تجلیل شدند.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول