اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری پرگل در هفته پایانی

پناه آفرین قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پناه آفرین با کسب پیروزی پرگل در آخرین مسابقه خود موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم شد.

پناه آفرین قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پایانی از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی برگزار شد که دو تیم هم‌امتیاز در بالای جدول رده‌بندی شرایط یکسانی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند.

دو تیم پناه آفرین و آبادگران قم تا پیش از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم هشت امتیاز داشتند و از چهار بازی قبل خود دو تساوی و دو پیروزی به دست آورده بودند و یکی از آنها شانس کسب عنوان قهرمانی را داشت.

در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم فوتبال پناه آفرین حریف هیئت فوتبال سلفچگان انتهای جدولی بود و تیم فوتبال آبادگران قم نیز باید در دیداری حساس به مصاف مبنا صنعت تیم سوم جدول می‌رفت.

با توجه به اینکه این دو بازی نسبت به دیگر مسابقه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های اتحاد شادقلی و همای قم، از حساسیت بالاتری برخوردار بود به همین خاطر بازی پناه آفرین با هیئت فوتبال سلفچگان و آبادگران با مبنا صنعت به صورت همزمان برگزار شد.

دو تیم فوتبال پناه آفرین قم و هیئت فوتبال سلفچگان برای انجام بازی پایانی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به ورزشگاه تختی رفتند تا در زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه با یکدیگر دیدار کنند.

برتری پر گل پناه آفرین مقابل تیم 7 نفره هیئت سلفچگان

از سوی دیگر تیم‌های فوتبال آبادگران و مبنا صنعت قم نیز در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر قرار گرفتند و سوت آغاز هر دو بازی به صورت همزمان به صدا در آمد تا تمام شرایط برای معرفی قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال قم برابر باشد.

در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم، فوتبالیست‌های تیم پناه آفرین مدافع عنوان قهرمانی دو دوره از سه دوره قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در دیدار با هیئت فوتبال سلفچگان شمشیر را از رو بسته و تا می‌توانستند دروازه حریف را باز کردند.

در این دیدار چهار بازیکن تیم فوتبال هیئت سلفچگان با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند و این تیم هفت نفره در مقابل تیم پرقدرت پناه آفرین توان و تاب ایستادگی نداشت و در نهایت با نتیجه عجیب و دور از انتظار 12 بر یک مغلوب شد.

توقف آبادگران برابر مبنا صنعت و حسرت قهرمانی

اما در دیگر دیداری که در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شد، فوتبالیست‌های تیم آبادگران هر خبری که از گلزنی تیم پناه آفرین در بازی همزمان می‌شنیدند بیشتر با استرس در مقابل تیم مبنا صنعت بازی می‌کردند و نتیجه آن در نیمه نخست دو گل عقب ماندگی آنها در مقابل تیم مبنا صنعت بود.

در نیمه دوم دیدار آبادگران و مبنا صنعت نتیجه تغییر کرد و این فوتبالیست‌های تیم آبادگران بودند که به آب و آتش زدند تا بلکه از این دیدار بازنده خارج نشوند که تلاش آنها در پایان 90 دقیقه رقابت با تساوی دو بر دو همراه بود و بدین ترتیب پناه آفرین قهرمان لیگ برتر فوتبال قم شد.

انتهای پیام/78002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول