اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال

داور قمی نخستین بار قاضی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شد

خبرگزاری فارس: داور جوان و آینده‌دار فوتبال استان قم نخستین بار قاضی یکی از دیدارهای حساس مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس شد.

داور قمی نخستین بار قاضی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی صفایی یکی از داوران تحصیل کرده و با دانش فوتبال استان قم است که سال‌ها سابقه حضور و قضاوت در مسابقات دسته‌های مختلف فوتبال باشگاه‌های کشور را دارد.

علی صفایی امروز یکشنبه 27 اسفند ماه در هفته سیزدهم از دور برگشت بازی‌های دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در شهر دورود یکی از اعضای تیم داوری مسابقه حساس تیم‌های گهر شهرداری دورود و داماش گیلان است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی اسامی داوران دیدارهای روز دوم از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که علی صفایی داور جوان قمی به عنوان داور چهارم در تیم داوری مسابقه گهر دورود و داماش گیلان حضور دارد.

این در حالی است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت این بازی حساس جمشید دانش‌مهر یکی دیگر از داوران جوان فوتبال کشورمان را معرفی کرده است و در امر قضاوت این دیدار حسین طالقانی به عنوان کمک داور اول، قهرمان نجفی به عنوان کمک داور دوم و زاهد بحرینی به عنوان ناظر بازی گهر دورود و داماش گیلان در کنار علی صفایی حضور دارند.

علی صفایی که از حدود 13 سال پیش قضاوت در رشته فوتبال را با حمایت پدر خود یعنی منصور صفایی از داوران خوشنام و پیشکسوتان داوری فوتبال قم و کشور آغاز کرده است هم‌اکنون دارای مدرک ملی داوری فوتبال است.

این داور جوان از حدود 9 سال قبل از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از داوران ممتاز همواره در مسابقات لیگ‌های دسته دوم و سوم جام آزادگان بازی‌های مهمی را قضاوت کرده است و امسال نیز در لیگ آزادگان داوری چندین رقابت حساس بین تیم‌های مدعی صعود به بازی‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشته است.

صفایی در حالی برای نخستین بار فرصت حضور در تیم داوری یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورده است که آخرین بار که داوری از قم در لیگ برتر حضور داشت، به دوران حضور حسین نجاتی کمک داور مطرح بین‌المللی فوتبال قم باز می‌شود.

نجاتی که هم‌اکنون به عنوان سرپرست تیم در تیم فوتبال صبای قم حضور دارد، سال‌های زیادی به عنوان کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان انجام وظیفه کرده است و در میادین مهم داخلی و خارجی قضاوت بازی‌های سختی را بر عهده داشته و حالا علی صفایی جوان جا پای این چهره پیشکسوت داوری فوتبال استان قم گذاشته است.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول