اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

روحیه جهادی مدیران نقش مهمی در موفقیت‌های کشور دارد

معاون استاندار زنجان، موفقیت کسب شده در عرصه‌های مختلف را مدیون روحیه جهادی مدیران دانست و گفت: سپردن امور به مدیران ترسو مصیبت‌بار است.

روحیه جهادی مدیران نقش مهمی در موفقیت‌های کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی دانشکده داروسازی و کلنگ‌زنی مرکز ارزیابی و آموزشی مهارت‌های بالینی و صلاحیت حرفه‌ای جهاد در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با مرور تاریخ و تحقیرهای اعمال شده بر ضد ملت ایران اظهار داشت: دستاوردهای امیدوارکننده‌ای طی سال‌های بعد از انقلاب توسط جوانان این سرزمین کسب شده است که بیانگر استعداد آنها است.

معاون استاندار زنجان با یادآوری سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در نوروز تصریح کرد: این سخنان روشنگر چراغ راه مسئولان کشوری است.

وی به حضور آگاهانه مردم در میادین مختلف اشاره و از حضور آنها در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته که موجب امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان شد، تقدیر کرد.

احمدی با اشاره به ارتقای رتبه استان از 3 به 2 اضافه کرد: برای ارتقای این رتبه تلاش‌های فراوانی انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علمی کشور و با بیان اینکه براساس گفته مسئولان، غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم مرهون شهید شهریاری است، اذعان داشت: خیلی‌ها حضور پزشکان هندی و بنگلادشی را در ایران به خاطر دارند.

وی با اشاره به ارتقای صورت گرفته در رتبه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: اختصاص 62 درصد از ظرفیت این دانشگاه به تحصیلات تکمیلی از نقاط افتخارآمیز محسوب می‌شود.

احمدی، موفقیت کسب شده در عرصه‌های مختلف را مدیون روحیه جهادی مدیران دانست و اضافه کرد: سپردن امور به مدیران ترسو مصیبت‌بار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 25 درصد از تحقیقات انجام شده در سطح کشور کاربردی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، میانگین سنی نخبگان کشور را زیر 30 سال عنوان کرد و ادامه داد: جوانان آینده کشور را تضمین می‌کنند.

وی از همدلی موجود در بین دانشگاه‌های کشور تقدیر کرد و افزود: این همدلی موجب ارتقای جایگاه استان می‌شود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول