اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه جهادی خطیرکوه:

توسعه فضاهای فرهنگی اولویت‌‌ گروه‌های جهادی است

مسئول گروه جهادی منطقه خطیرکوه گفت: توسعه فضاهای علمی، ‌آموزشی و فرهنگی در مناطق روستایی و محروم از مهم‌ترین اولویت‌های گروه‌های جهادی است.

توسعه فضاهای فرهنگی اولویت‌‌ گروه‌های جهادی است

محمدرضا یداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان در خصوص اهم اقدامات انجام شده در منطقه خطیرکوه بیان کرد: هدف اصلی اردوهای جهادی، لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها به ویژه اردوهای جهادی و کمک به قشرهای مستضعف در روستاها و مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: منسجم شدن گروه‌های جهادی دانشجویی و خوش‌بینی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اهداف فعالیت‏های جهادی است.

مسئول گروه جهادی منطقه خطیرکوه توسعه فضای علمی، ‌آموزشی و فرهنگی در مناطق روستایی و محروم، ایجاد نشاط و شادابی، آشنایی با محیط و آداب و رسوم مردم، آمادگی کامل نیروها و مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی را از دیگر اهداف و اولویت‌های اساسی اردوهای جهادی عنوان کرد.

یداللهی بیان داشت: حضور دانشجویان در کارهای جهادی مقدمه‌ای برای سازندگی کشور است؛ چرا که همین دانشجویان در آینده با در دست گرفتن پست‌ها و جایگاه‌های دولتی به دلیل آشنایی با مشکلات و دشواری‌های مردم و لمس آنها از نزدیک بهتر می‌توانند به مردم خدمت کنند.

مسئول گروه جهادی منطقه خطیرکوه گفت: کار جهادی و رفع نیازهای مردم در مناطق محروم از مهاجرت مردم روستاها به شهرها جلوگیری کرده و رشد جمعیتی در مناطق محروم افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اقدامات گروه جهادی اعزامی به منطقه خطیرکوه بیان کرد: با توجه به سیل چند ماه اخیر در منطقه خطیرکوه و به ویژه در روستای «لرد»، باغات این روستا با آسیب جدی مواجه شده است؛ بنابراین تلاش گروه جهادی نیز منعطف به حل و برطرف‌سازی این مشکل شد.

مسئول گروه جهادی منطقه خطیرکوه با اشاره به اینکه با توجه به تجهیزات موجود بیشتر کارها منحصر در دو بخش عمرانی و فنی بوده است، افزود: برق‏کشی روستای لرد نیز از دیگر اقدامات بوده که با حضور تیم تخصصی برق از دانشگاه فنی سمنان انجام شد.

یداللهی گفت: با توجه به اینکه اقدامات جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بوده، لازم است مسئولان نیز توجه بیشتری به این مناطق و حل معضلات موجود داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول