اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر خبر داد

آمادگی تیم‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان

فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: آمادگی خود را به استاندار و وزیر کشور اعلام کردیم تا از ظرفیت، توان و اجرای بسیج سازندگی کشور استفاده شود، تیم‌های جهادی در مراکز آماده و در حال خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده هستند.

آمادگی تیم‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان

ناصر دولاح فرمانده بسیج سازندگی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر از حضور و تلاش بسیجیان اظهار داشت: تمام بسیجیان طلاب، دانشجویی، محلات، فرهنگیان، گردان‌های واکنش سریع امام حسین(ع) و عاشورا از بدو وقوع زلزله با کمترین فرصت زمانی از سپاه امام صادق(ع)، نواحی سپاه شهرستان‌ها به خصوص شهرستان دشتی در محل وقوع زلزله استقرار یافتند.

فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: نخستین کار بسیجیان نجات مصدومین حادثه و اجسادی که زیر دیوارها مانده بودند، بود که اجساد را بیرون و به سردخانه بیمارستان خورموج منتقل کردند.

وی ادامه داد: همچنین تمام مصدومان را با همکاری علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان به مرکز شهرستان دشتی و مرکز استان منتقل کردیم.

دولاح یادآور شد: در حال حاضر بیش از پنج گردان جهادگران سازندگی، نیروهای گردان‌های واکنش سریع، گردان‌های عاشورا و گردان‌های امام حسین در منطقه مستقر شده‌اند و بحث خدمات رسانی را با همکاری هلال احمر، توزیع چادرهای گروهی و همچنین ملزومات از جمله رساندن پتو و مواد غذایی در بین روستا انجام می‌دهند.

فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: با توجه به عمق فاجعه و تخریب صد در صدی برخی روستاها، برنامه‌های امدادرسانی تقسیم‌بندی شده تا ملزومات اولیه شامل چادرهای گروهی، پتو و مواد غذایی بدون وقفه و به درستی بین زلزله‌زدگان پخش شود.

وی گفت: جامعه پزشکی و پزشکان بسیجی و تیم‌ها و تجهیزات سیار را برای مسئله بهداشتی در چند نقطه شهر مستقر کردیم و تا زمانی که نیاز باشد، این کار را انجام خواهند داد.

دولاح گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اسکان دائم این عزیزان هستیم که چنانچه دولت و استانداری پروژه‌ای را تعریف و واگذار کنند، بسیج سازندگی اعلام آمادگی می‌کند.

وی اضافه کرد: آمادگی خود را به استاندار و وزیر کشور اعلام کردیم تا از ظرفیت، توان و اجرای بسیج سازندگی کشور استفاده شود.

وی یادآور شد: تیم‌های جهادی در مراکز آماده و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول