اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی مازندران:

دانشگاه‌ها به حوزه جهاد سیاسی و اقتصادی ورود پیدا کنند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی مازندران گفت: باید دانشگاه‌ها به حوزه جهاد سیاسی و اقتصادی ورود پیدا کنند.

دانشگاه‌ها به حوزه جهاد سیاسی و اقتصادی ورود پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نخستین جلسه شورای ناحیه بسیج دانشجویی با هدف توجیه و ابلاغ برنامه‌های سال 1392 پیش از ظهر امروز در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی مازندران برگزار شد.

مسئول ناحیه بسیج در این نشست ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر با حضوری بی‌بدیل سکاندار بصیر انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای حوادث را طی می‌کند.

ولی‌الله مدانلو افزود: انتظار می‌رود همکاران در سال جاری با گوش جان سپردن به فرامین ولایت فقیه گام‌های موثری در راستای تامین نیازهای جامعه اسلامی بردارند.

وی عنوان کرد: براساس فرموده حضرت امام خمینی(ره) دانشگاه مبدأ همه تحولات است و انتظار می‌رود دانشگاه‌های ما بتوانند نیازهای جامعه را تامین کنند ولی در حال حاضر با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و نباید از این امر غافل بمانیم چراکه دشمن در تمام لحظات با صرف هزینه‌های هنگفت در جمع دانشگاهیان و دانشجویان با ایجاد روحیه نا‌امیدی سعی می‌کند دیدگاه مثبت آنان را به نظام تغییر دهد.

مدانلو تصریح کرد: باید با تمام توان در سنگر مقابله با دشمن با بصیرت ایستادگی کرده و نیاز انقلاب اسلامی را در حوزه‌های مختلف تامین کنیم.

وی ادامه داد: ما باید در فضای دانشگاه، جامعه و حوزه‌های مختلف، جهاد سیاسی و اقتصادی، علمی و سازندگی ورود پیدا کرده و نقش ویژه‌ای ایفا کنیم و سال 92 را جدی گرفته چرا که حساسیت سال جاری از سال‌های پیش بسیار بیشتر است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: بر همگان فرض است پشتیبان ولایت باشند، به انقلاب اسلامی کمک کنند و با داشتن این نگاه در عرصه‌های دیگر موفق می‌شوند.

انتهای پیام/86003/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول