اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه راه‌های هرمزگان خبر داد

آغاز عملیات بخش پایانی بزرگراه بندرعباس میناب

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی 15 کیلومتر باقیمانده بزرگراه بندرعباس ـ میناب خبر داد.

آغاز عملیات بخش پایانی بزرگراه بندرعباس میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علیزاده امروز در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی این بزرگراه، محور بندرعباس ـ میناب را از جمله محورهای پرتردد استان دانست و اظهار داشت: عملیات اجرایی 15 کیلومتر باقیمانده باند دوم دوراهی چاه شیرین به سمت میناب در سال عمرانی 92 آغاز شده و امید می‌رود با تأمین اعتبار مناسب، شاهد بهره‌برداری از این پروژه در نیمه دوم سال باشیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون کارهای مربوط به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شده و امور واگذاری پروژه و زمین در حال انجام است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از بخش باقیمانده این مسیر، کل محور بندرعباس ـ میناب به بزرگراه تبدیل خواهد شد.

علیزاده با اشاره به اهمیت این پروژه تصریح کرد: شهرستان میناب به سبب واقع شدن در بین شهرستان‌های جاسک، سیریک و بشاگرد و همچنین نقش پررنگ آن در تولید محصولات کشاورزی، از جایگاه ویژه‌ای در استان برخوردار است و اهتمام دولت نیز ارتقا شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: بطور حتم تکمیل این بزرگراه به عنوان یکی از مهم‌ترین کارهای زیربنایی مورد نیاز، سرعت توسعه شهرستان میناب را چند برابر افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/2310/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول