اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

قاسم کرمی در قلب مردم و اصحاب رسانه هرمزگان جاودانه می‌ماند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با انتشار پیام تسلیت زنده یاد قاسم کرمی، مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل را در قلب مردم و اصحاب رسانه استان جاودانه و ماندگار توصیف کرد.

قاسم کرمی در قلب مردم و اصحاب رسانه هرمزگان جاودانه می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در پیام تسلیت خود گفته است: تعهد، جدیت، مسئولیت شناسی و سلامت نفس مهم‌ترین ویژگی‌های پیشکسوت مطبوعات استان هرمزگان بود.

وی ادامه داد: زنده یاد قاسم کرمی که روشن کننده مشعل مطبوعات در هرمزگان پس از پیروزی انقلاب بود، عنوان پدر مطبوعات استان را در فرآیندی اجتماعی و مردمی از همکاران خود گرفت که یک افتخار و گواه دیگری بر نقش ایشان در عرصه رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وفاداری به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای اعتلای آن و اعتدال و اهتمام به پرورش نسلی از خبرنگاران و گزارش گران و ایجاد فضای مناسب برای علاقمندان این عرصه را دغدغه همیشگی زنده یاد قاسم کرمی دانست که نتیجه آن حضور ده‌ها خبرنگار و روزنامه نگار در فضای رسانه‌ای استان و کشور است که خاستگاه آنان نشریه صبح ساحل بوده است.

مرشدی یادآور شد: پویایی، تحول و نوگرایی از دیگر ویژگی‌های شادروان کرمی بود که با وجود کسالت و رنج بیماری تا آخرین لحظه در ایشان حفظ شد و ثمره آن را می‌توان به ثمر نشستن تلاش پیشکسوت مطبوعات استان برای کشوری شدن روزنامه صبح ساحل دانست.

وی اضافه کرد: به طور قطع چراغی که توسط زنده یاد قاسم کرمی افروخته شده خاموش نشدنی است و از این چهره فرهنگی به عنوان الگویی برای جوانان و تمام فعالان عرصه فرهنگ و هنر نام برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان ضمن دعوت از فرهیختگان و مردم استان برای بدرقه پیکر زنده یاد قاسم کرمی که ساعت 15 امروز از مقابل فرهنگ سرای طوبی به سمت قطعه مفاخر آرامستان بندرعباس تشییع می‌شود این ضایعه را به خانواده وی، کارکنان روزنامه صبح ساحل و جامعه رسانه‌ای استان تسلیت گفت.

گفتنی است زنده یاد قاسم کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل بعد از ظهر دوشنبه و در سن 63 سالگی دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/2310/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول