اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 4 ماه وقفه

مسابقات کشتی بین‌المللی جام یادگار امام خرداد برگزار می‌شود

نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام در خرداد ماه به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی بین‌المللی جام یادگار امام خرداد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سه ماه نخست سال حماسه سیاسی ـ حماسه اقتصادی، نهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام مهم‌ترین میزبانی قم محسوب می‌شود و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی در خرداد ماه به انجام خواهد رسید.

سپری شدن هشت دوره متوالی جام یادگار امام به میزبانی قم

در حالی که تاکنون هشت دوره متوالی از پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در قم برگزار شده است، رقابت‌های دوره نهم از روزهای آغازین خرداد ماه به میزبانی قم برگزار می‌شود تا این جام بعد از چهار ماه وقفه دوره نهم خود را تجربه کند.

این در حالی است که امسال نیز همانند دوره‌های گذشته، سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به شکلی کامل و با امکانات مجهز میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزش کشتی کشور و مشخصا پذیرای کشتی‌گیران شرکت‌کننده در نهمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام خواهد بود.

رقابت فرنگی‌کاران مطرح داخلی و خارجی در روزهای دوم و سوم خرداد در قم

برای این منظور هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری مسابقات جام یادگار امام صورت گرفته و این مسابقات با کیفیتی مطلوب روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم خرداد ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان قم برگزار خواهد شد تا کشتی‌گیران داخلی و خارجی به شکل مناسب رقابت‌ها را برگزار کنند.

در حالی که قرار بود نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در روزهای پنجم و ششم بهمن ماه سال گذشته در قم به انجام برسد، فدراسیون کشتی به دلیل مواجهه با مشکلات مالی و نزدیکی به زمان برگزاری پیکارهای جام جهانی 2013 در تهران، این رقابت‌ها را لغو کرد.

پرداخت جایزه نقدی دلاری به کشتی‌گیران برتر اوزان هفت‌گانه

بعد از این تصمیم در جلسات مختلف موضوعات گوناگون در خصوص چگونگی میزبانی و از همه مهم‌تر تأمین اعتبارات و نیازهای مالی برگزاری این رقابت‌ها بحث و تبادل نظر شد و با تعهد فدراسیون کشتی مبنی بر حمایت از هیئت کشتی قم برای برگزاری این رقابت‌ها، روزهای دوم و سوم خرداد ماه به عنوان زمان دقیق برگزاری جام نهم در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که در هشت سال گذشته که این مسابقات عنوان جام یادگار امام را داشته است، قم همواره میزبان شایسته‌ای از تیم‌های داخلی و خارجی شرکت‌کننده در جام یادگار امام بوده است و تلاش هیئت کشتی قم امسال نیز اگر حمایت‌ها قطعی شود، میزبان مطلوب از این رقابت‌ها خواهد بود.

نکته دیگر این است که همه ساله هدایای نقدی خوبی برای این دوره نیز در نظر گرفته می‌شود و طی آن برترین‌های مسابقات جام یادگار امام در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم، جوایز ارزشمندی را به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول