اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل مطرح کرد

خدمت بی‌منت شهرداران با وجود کمبود امکانات

استاندار اردبیل گفت: امروز شهرداران ما به رغم کمبود امکانات و منابع اعتباری در اوج فداکاری جهاد مقدسی را در سنگر خدمت بی‌منت تجربه می‌کنند.

خدمت بی‌منت شهرداران با وجود کمبود امکانات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در سفر به مشگین‌شهر و در تجلیل از شهردار قصابه اظهار داشت: شهرداران امروز نقش بسیار حساسی در حوزه خدمت‌رسانی شهری و خدمات روزانه در فضاهای عمومی دارند که گاه به دلیل فعالیت روزانه و مستمر مورد غفلت واقع می‌شوند.

وی جمع‌آوری زباله و دفع بهداشتی آن را از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری در عرصه خدمت‌رسانی بی‌منت توصیف کرد و گفت: امروز شهرداران ما به رغم کمبود امکانات و منابع اعتباری در اوج فداکاری جهاد مقدسی را در سنگر خدمت بی‌منت تجربه می‌کنند.

استاندار اردبیل از تجلیل ویژه از شهردار قصابه در گردهمایی شهرداران استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهردار قصابه به دلیل اهتمام جدی در تنظیف شهری و همچنین دفن بهداشتی زباله، در گردهمایی شهرداران استان در آینده نزدیک مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

نیکزاد از شهردار قصابه مشگین‌شهر به دلیل تلاش برای رعایت مسائل زیست محیطی قدردانی کرد.

این مسئول گفت: اقدام ابتکارانه شهردار قصابه در رعایت مسائل زیست محیطی و پاکیزگی محیط قابل تحسین است و باید الگوی دیگر شهرداران استان و حتی کشور باشد.

رئیس شورای اداری استان اظهار داشت: اگر این اقدام مبتکرانه شهردار قصابه در دیگر مناطق استان اجرا شده بود به طور یقین وضعیت بسیار نامناسب برخی شهرها و اماکن و مناطق گردشگری استان بهبود می‌یافت.

نیکزاد ادامه داد: به عنوان مثال متولیان امر می‌توانند با توزیع کیسه‌های زباله در ورودی منطقه گردشگری فندقلو زمینه پاکیزگی این منطقه را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار قصابه در 13 فروردین‌ماه روز طبیعت با توزیع کیسه‌های رایگان در بین گردشگران و اهدای جایزه به کیسه‌های پر از زباله موجب تنظیف و پاکیزگی مثال‌زدنی اطراف شهر قصابه شد.

انتهای پیام/62005/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول