اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس:

توقف خودروهای سنگین در مازندران مانع از رسیدن مواد اولیه به کارخانه‌‌ها شد

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس گفت: توقف خودروهای سنگین در مازندران مانع از رسیدن مواد اولیه به کارخانه‌‌ها شد و نسبت به رفع این موضوع باید چاره جدی اندیشیده شود.

توقف خودروهای سنگین در مازندران مانع از رسیدن مواد اولیه به کارخانه‌‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید هادی ظهر امروز با حضور در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با اعلام اینکه همه مواهب طبیعی موجود در مازندران دارای جاذبه است، اظهار داشت: باید از داشته‌های موجود در مازندران برای تبدیل به اقتصادی پویا برای این استان بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات به توریسم نیاز به آموزش مناسب داریم، میهمان نوازی در مازندران از ویژگی‌ها برجسته است ولی این ویژگی پس از آموزش تبدیل به آورده اقتصادی شود.

 حسینی در ادامه خواستار تهیه برنامه آمایش سرزمینی در مازندران شد و بیان داشت: در تهیه برنامه‌ آمایش بزرگ سرزمینی قابلیت‌های مازندران از قوه به فعل تبدیل شود.

وی در ادامه خواستار توسعه خدمات بین‌راهی برای مسافران شد و تاکید کرد: با ارائه خدمات بین‌راهی مناسب امکان نگه‌داشتن گردشگر در سطح مازندران وجود دارد.

نماینده مردم قائمشهر در ادامه با انتقاد از نبود پارک مناسب گردشگری در مازندران بیان داشت: باید از ظرفیت منابع طبیعی برای توسعه گردشگری استفاده شود و قابلیت‌های جنگل را برای خدمت‌رسانی به هم‌نوع مورد بررسی و استفاده قرار گیرد.

این نماینده مجلس در قائمشهر جویبار و سوادکوه با اعلام اینکه از قابلیت‌های جنگل و دریا و رودخانه‌های موجود در مازندران به خوبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، گفت: از قابلیت‌های موجود دریا مازندران تنها 90 روز استفاده می‌شود و این درحالی است که استاندارد‌های موجود جهانی برای استفاده از دریا 290 روز است.

نماینده مردم قائمشهر با اعلام اینکه باید از ظرفیت روستا برای گردشگری استفاده کرد گفت: فرهنگ ساخت‌وساز در روستاها رعایت و زمینه‌ای فراهم شود تا از ظرفیت روستا برای توسعه گردشگری ایجاد شود.

وی در ادامه با انتقاد از جلوگیری تردد خودروهای سنگین در محورهای مازندران تاکید کرد: با متوقف کردن خودروهای سنگین امکان رسیدن مواد اولیه به کارخانه‌های صنعتی مازندران متوقف شد.

حسینی ادامه داد: نباید در ایام عید اقتصاد ما تعطیل شود، توسعه گردشگری در مازندران با هدف پویایی اقتصاد مازندران انجام شود.

انتهای پیام/86004/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول