اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

دومین کارگاه «سنتز نانو ساختارها از فاز جامد و گاز» برگزار می‌شود

مسئول هسته نانو فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از برگزاری دومین کارگاه «سنتز نانو ساختارها از فاز جامد و گاز» ششم اردیبهشت امسال در این دانشگاه خبر داد.

دومین کارگاه «سنتز نانو ساختارها از فاز جامد و گاز» برگزار می‌شود

علی‌اکبر زحمتکش امروز در جریان بازدید از نخستین کارگاه آموزشی «نانو فناوری روش‌های سنتز نانو ساختارها» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، اظهار کرد: این کارگاه نخستین کارگاه آموزشی واحد رشت و چهارمین کارگاه هماهنگ در گیلان است.

وی با بیان اینکه هسته نانو فناوری بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در تاریخ 17 آبان ماه 91 تاسیس شده است، افزود: این هسته با هدف آشنایی دانشجویان و علاقه‌مندان به این فناوری روز دنیا و رواج آن در گیلان فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مسئول ادامه داد: طبق هماهنگی‌های لازم با مسئولان دانشگاه و ستاد نانو کشور کلاس‌های همخوانی نانو در این هسته برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین کارگاه آموزشی نانو فناوری در واحد رشت با نام «روش‌های سنتز نانو ساختارهای از فاز مایع و کاربرد نانو کاتالیست‌ها در تهیه ترکیبات آلی» برگزار شده است، اذعان کرد: همکاری مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی در این زمینه بسیار مطلوب بوده است.

زحمتکش از اجرای برنامه‌های آینده این هسته علمی دانشگاهی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: با قوی کردن علم نانو حوزه‌های تحقیقاتی و امتحانی این علم نیز در گیلان گردآوری می‌شود تا دانشجویان در این حوزه خودکفا شوند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و علاقه‌مندانی که در زمینه نانو تمایل به فعالیت دارند می‌توانند در سه بخش داوطلبان آزاد، محققان، پژوهشگران و مهندسان صنعتی جوان با عضویت در این هسته فعالیت کنند.

به گفته مسئول هسته‌ نانو فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اکنون این هسته با پارک علم و فناوری گیلان، بخش فناوری‌های نوین ریاست جمهوری، دانشگاه گیلان، دانشگاه بین‌المللی فومن و پژوهشکده شهید مهدی باکری اراک در ارتباط است.

وی افزود: اکنون مشغول رایزنی با باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هستیم.

زحمتکش از علاقه‌مندان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هسته ای به نشانی www.aubnano.ir و یا با شماره تلفن همراه 9870518 0911 تماس حاصل فرمایند.

وی گروه علمی شیمی و مهندسی شیمی chess هندوستان را از جمله حامیان برگزاری کارگاه مذکور معرفی کرد و از برگزاری کارگاه دوم سنتز نانو ساختارها از فاز جامد و گاز در ششم اردیبهشت امسال در واحد رشت خبر داد.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول